Αυτά είναι τα πέντε πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο

Udo Haase bearbeitet am Freitag, 26.Januar 2007, das Ferrari-Markenzeichen an seinen Ferrari 250 GTO, den er in seiner Werkstatt in Kiel aus Holz im Massstab 1:1 nachgebaut hat. Rund 3000 Arbeitsstunden benoetigt der Kunsthandwerker, um den 1962 montierten italienischen Sportwagen wieder zum Leben zu erwecken - wenn auch ohne dem satten Brummen des Motors, denn der ist ebenfalls aus Holz. Der hoelzerne Nachbau soll im September bei der IAA in Frankfurt/M zu sehen sein. (AP Photo/Heribert Proepper) ---Udo Haase works on the Ferrari trademark at his wooden replica of the Ferrari 250 GTO sports car in his workshop in Kiel, northern Germany, on Friday, Jan.26, 2007. He needs about 3000 working hours to rebuild this car out of wood in a scale of 1:1. The original was produced by the Italian automobile company Ferrari in 1962. This mock-up will be on display at the Internnational Automobile Exhibition (IAA) in September in Frankfurt/M. (AP Photo/Heribert Proepper)
Udo Haase bearbeitet am Freitag, 26.Januar 2007, das Ferrari-Markenzeichen an seinen Ferrari 250 GTO, den er in seiner Werkstatt in Kiel aus Holz im Massstab 1:1 nachgebaut hat. Rund 3000 Arbeitsstunden benoetigt der Kunsthandwerker, um den 1962 montierten italienischen Sportwagen wieder zum Leben zu erwecken - wenn auch ohne dem satten Brummen des Motors, denn der ist ebenfalls aus Holz. Der hoelzerne Nachbau soll im September bei der IAA in Frankfurt/M zu sehen sein. (AP Photo/Heribert Proepper) ---Udo Haase works on the Ferrari trademark at his wooden replica of the Ferrari 250 GTO sports car in his workshop in Kiel, northern Germany, on Friday, Jan.26, 2007. He needs about 3000 working hours to rebuild this car out of wood in a scale of 1:1. The original was produced by the Italian automobile company Ferrari in 1962. This mock-up will be on display at the Internnational Automobile Exhibition (IAA) in September in Frankfurt/M. (AP Photo/Heribert Proepper) AP

Το πιο ακριβό από αυτά πωλήθηκε 38.115.000 δολάρια σε δημοπρασία του οίκου Bonhams στο Κάρμελ της Καλιφόρνιας στις 14 Αυγούστου 2014

Τα πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο δεν εξασφαλίζουν μόνο μεταφορά. Αστραφτερά αντικείμενα τέχνης πάνω σε τέσσερις τροχούς συνδυάζουν εκκεντρικότητα και μεγαλοπρέπεια, οι οποίες υπερισχύουν έναντι της πρακτικότητας των εντυπωσιακών τους μηχανών.

Τα πέντε ακριβότερα αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι και τα πέντε Ferrari και είναι τα εξής:

1962 Ferrari 250 GTO Berlinetta, Σασί 3851GT

A landmark in racing car history, a 1962 Ferrari 250 Gran Turismo Berlinetta Competition
A landmark in racing car history, a 1962 Ferrari 250 Gran Turismo Berlinetta Competition "G.T.O.," is displayed in Bridgehampton, New York, Tuesday, March 13, 1990. The Ferrari is expected to fetch $11 to $14 million at Sotheby's auction of Important Historic Cars in Monte Carlo on May 21, 1990. Man is not identified. (AP Photo/Mario Suriani) ASSOCIATED PRESS

Πωλήθηκε 38.115.000 δολάρια σε δημοπρασία του οίκου Bonhams στο Κάρμελ της Καλιφόρνιας στις 14 Αυγούστου 2014. Το αυτοκίνητο με αριθμό σασί 3851GT, που κατασκεύασε ο Σέρτζιο Σκαλιέτι, πωλήθηκε στον Τζο Σλέσερ, έναν ιδιώτη ραλίστα που οδήγησε από κοινού το αγωνιστικό αυτό με τον φίλο του Ανρί Ορεγιέ, πρώην επαγγελματία σκιέρ και ήρωα της Γαλλικής Αντίστασης στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Κατά τη διάρκεια της δεύτερης κούρσας του αυτοκινήτου, ο Ορεγιέ σκοτώθηκε ενώ ήταν στο τιμόνι σε συντριβή στο Coupes du Salon. Το βαριά κατεστραμμένο όχημα επισκευάστηκε στο εργοστάσιο της Ferrari και πωλήθηκε σε Ιταλό ιδιώτη.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti, Σασί 0674

Η τιμή του ανήλθε στα 35.711.359 δολάρια ΗΠΑ σε δημοπρασία του οίκου Artcurial στη γαλλική πρωτεύουσα στις 5 Φεβρουαρίου 2016. Παρά την αστρονομική του τιμή, ο αγοραστής του δεν μπορεί να το χρησιμοποιεί στους δημόσιους δρόμους γιατί σχεδιάστηκε καθαρά για αγώνες. Μόνο τέσσερις Ferrari 335 S Spider Scaglietti έχουν κατασκευαστεί παγκοσμίως. Το αυτοκίνητο αυτό που ήταν στα χέρια Γάλλου ιδιώτη συλλέκτη για 40 και πλέον χρόνια, προκάλεσε πυρετώδες ενδιαφέρον στην έκθεση κλασικού αυτοκινήτου Retromobile στο Παρίσι όπου έγινε η δημοπρασία.

Οδηγοί του σε αγώνες ήταν μεταξύ άλλων οι Πίτερ Φίλιπς και Μορίς Τρεντινιάν, θείος του Γάλλου ηθοποιού Ζαν-Λουί Τρεντινιάν.

1956 Ferrari 290 MM, Σασί 0626

A 1956 Ferrari 290 MM, built for Formula One racing legend Juan Manuel Fangio, estimated $28 million - $32 million, is displayed during a preview of the
A 1956 Ferrari 290 MM, built for Formula One racing legend Juan Manuel Fangio, estimated $28 million - $32 million, is displayed during a preview of the "Driven by Disruption" sale at Sotheby's, in New York, Friday, Dec. 4, 2015. (AP Photo/Richard Drew) AP

Η τιμή του άγγιξε τα 28.050.000 δολάρια ΗΠΑ σε δημοπρασία του RM Sotheby's στη Νέα Υόρκη στις 10 Δεκεμβρίου 2015. Ο 'Εντσο Φεράρι εναπόθεσε στο αυτοκίνητο αυτό τις ελπίδες του για να εξασφαλίσει τον τίτλο του κατασκευαστή στο World Sportscar Championship, στο οποίο κυριάρχησε μια ολόκληρη σειρά από μοντέλα Ferrari τα πρώτα χρόνια της διοργάνωσής του.

1967 Ferrari 275 GTB / 4 N.A.R.T. Spider, Σασί 10709

Ein Ferrari 275 GTB steht am Freitag 27. Nov. 2009, bei der Motorshow in Essen. Die fuehrende Motorsport- und Tuningmesse zieht bis zum 6. Dezember Autoliebhaber in die Messehallen nach Essen. (AP Photo/Martin Meissner) --- A Ferrari 275 GTB is seen at the Motor show in Essen, western Germany, Friday, Nov. 27, 2009. The leading fair for motor sport and car tuning opens until Dec. 6 at the halls in Essen.(AP Photo/Martin Meissner)
Ein Ferrari 275 GTB steht am Freitag 27. Nov. 2009, bei der Motorshow in Essen. Die fuehrende Motorsport- und Tuningmesse zieht bis zum 6. Dezember Autoliebhaber in die Messehallen nach Essen. (AP Photo/Martin Meissner) --- A Ferrari 275 GTB is seen at the Motor show in Essen, western Germany, Friday, Nov. 27, 2009. The leading fair for motor sport and car tuning opens until Dec. 6 at the halls in Essen.(AP Photo/Martin Meissner) ASSOCIATED PRESS

Η τιμή του ανήλθε στα 27.500.000 δολάρια στη δημοπρασία του RM Sotheby's στο Μοντερέι της Καλιφόρνιας στις 17 Αυγούστου 2013. Πωλήθηκε σε νέο αγοραστή στη Βόρεια Καρολίνα. Σε σκούρο μπλε χρώμα που είχε από το εργοστάσιο, το αυτοκίνητο άλλαξε απόχρωση όταν ο ιδιοκτήτης του αποφάσισε να το βάψει κόκκινο, χωρίς αυτό να επηρεάσει σημαντικά την αξία αυτού του σπάνιου αυτοκινήτου.

1964 Ferrari 275 GTB/C Speciale, Σασί 06701

Πωλήθηκε αντί 26.400.000 δολαρίων ΗΠΑ επίσης σε δημοπρασία του RM Sotheby's στο Mοντερέι της Καλιφόρνιας στις 16 Αυγούστου 2014.

Το πρώτο από τα τρία μόνο που κατασκευάστηκαν ποτέ, το 06701 ήταν χειροποίητο για να υπερασπιστεί την κυριαρχία της ιταλικής μάρκας στους αγώνες ράλι, όταν η Ferrari δεχόταν τότε μεγάλο ανταγωνισμό από τις αμερικανικές Shelby Cobra Daytonas και Ford GT40s.

Φωτογραφίες: Associated Press

ADVERTISING

SHARE: