18-24 Travel: Άνοιγμα στην Ευρώπη μέσα από την WTM στο Λονδίνο!

18-24 Travel: Άνοιγμα στην Ευρώπη μέσα από την WTM στο Λονδίνο!

Για 3 μέρες, από τις 5 έως τις 7 Νοεμβρίου, η καρδιά του παγκόσμιου τουριστικού προϊόντος χτυπούσε στο Λονδίνο. Κι αν κάποιος θέλει να είναι μέσα στις εξελίξεις, η παρουσία και δραστηριοποίηση σε μια τόσο μεγάλη έκθεση, επιβάλλεται. 

Παράλληλα με την έκθεση, στο ίδιο εκθεσιακό κέντρο, έλαβε χώρα και το διήμερο συνέδριο Angular Connect, με ομιλίες, σεμινάρια και workshops, απευθυνόμενο σε top level web developers απ’ όλο τον κόσμο

Ρωτώντας σχετικά με τη συμμετοχή του 18-24 Travel ενημερωθήκαμε πως: «Θέλοντας να είμαστε μέσα στις τουριστικές, αλλά και τεχνολογικές εξελίξεις που αφορούν τον κλάδο, οργανώσαμε την παρουσία μας και στα δύο events με τον CEO της εταιρείας κ. Γιώργο Καρανάσιο και τον General Manager κ. Δημήτρη Γραμμένο να έχουν σειρά επαφών στα πλαίσια της WTM, ενώ τρεις από τους έξι Έλληνες που παρακολούθησαν το Angular Connect, ανήκουν στο δυναμικό του 18-24 Travel: Ο CTO Μιχάλης Τζίκας κι οι ΙΤs Γιώργος Παγωνούδης και Ιγνάτης Δράκουλας».

18-24 Travel Team: Δημήτρης Γραμμένος (general manager), Γιώργος Παγωνούδης (ΙΤ expert), Γιώργος Καρανάσιος (CEO) και Ιγνάτης Δράκουλας (Web Developer) με φόντο το London ExCel

Ο κ. Καρανάσιος πρόσθεσε ότι:«Η γνώση, είναι αυτή που φέρνει εξέλιξη, ειδικά αν έχεις επενδύσει στην τεχνολογία. Ο κλάδος του τουρισμού έχει πλέον κοινή πορεία με την τεχνολογία και δεν γίνεται να μένεις πίσω από τις εξελίξεις.»

Μια σημαντική διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ήταν η ισχυρή παρουσία στη WTM επιχειρήσεων πληροφορικής, που έχουν σχέση ή έχουν δημιουργηθεί καθαρά για να εξυπηρετήσουν τουριστικούς σκοπούς. Στην έκθεση δεν υπήρχαν παραδοσιακά τουριστικά γραφεία, ούτε καν οι μεγάλες αλυσίδες. Το παιχνίδι πλέον ακόμη και στο κομμάτι της διαμονής ορίζεται από τους Global Distributors, αυτούς που έχουν τη δυνατότητα συλλογής, επεξεργασίας και διανομής της πληροφορίας. Δεν είναι τυχαίο πως σε μια τόσο μεγάλη έκθεση, το 50% περίπου της έκτασης καταλαμβανόταν από επιχειρήσεις που ενώ ανήκουν στον κλάδο του τουρισμού, βασίζονται στην τεχνολογία. Περίπου το 1/6 ήταν το Travel Technology, τα 2/6 ήταν distributors και το υπόλοιπο μισό αφορούσε περίπτερα χωρών για να υποστηρίξουν τους Local Agents.

 

Δυνατή ήταν η παρουσία της Ελλάδας, αφού πέραν της υποστήριξης σε φορείς κι επιχειρήσεις με ένα εξαιρετικό περίπτερο, είχε δυνατή προβολή και στην κύρια είσοδο της έκθεσης, αλλά κι έξυπνη τοποθέτηση σαν sponsor του χώρου εξυπηρέτησης των δημοσιογράφων.

 

«Και πέρσι αλλά και φέτος, μου άρεσε ο τρόπος που υπήρχε στην έκθεση η Ελλάδα. Μου άρεσε που είδα αρκετές φορές στον χώρο την Υπουργό τουρισμού, να μιλάει, να δίνει συνεντεύξεις, να ακούει, να κάνει επαφές. Νιώθεις πως γίνεται προσπάθεια, δεν είναι τυπική η παρουσία. Βέβαια στο δικό μας κομμάτι, υπάρχουν πολλά βήματα ακόμη να γίνουν και στην Ελλάδα. Η εναρμόνιση της νομοθεσίας με την ευρωπαϊκή, ειδικά σε θέματα online κρατήσεων, χρειάζεται άμεσα βελτίωση. Υπάρχουν ζητήματα που πρέπει να λυθούν κι αλλαγές που πρέπει να γίνουν» συνεχίζει ο Γιώργος Καρανάσιος, ιδιοκτήτης του 18-24 Travel.

Η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά με τον Γιώργο Καρανάσιο (CEO/18-24)

«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τη φετινή μας επίσκεψη. Αρχικά γιατί εταιρείες με τις οποίες συνεργαστήκαμε το τελευταίο διάστημα μας εξήγησαν πως πέραν του ότι είναι πολύ ικανοποιημένες από την μέχρι τώρα συνεργασία μας, δεν πίστευαν πως μια ελληνική εταιρεία μπορεί να έχει τέτοια εξέλιξη τόσο στις πωλήσεις όσο και στην καινοτομία. Κατά δεύτερο λόγο, γιατί πλέον κι εταιρείες πολύ μεγάλου μεγέθους σε παγκόσμια κλίμακα, αντιλαμβάνονται τι κάνουμε και μας δέχονται για νέους συνεργάτες.

Το 18-24 Travel ενώ ξεκίνησε για να καλύψει τις ανάγκες και τη ζήτηση ενός συγκεκριμένου ηλικιακού group, πλέον έχει ισχυρή παρουσία σε όλες τις ηλικίες, αλλά – το σημαντικότερο – έχει εξελιχθεί στη μοναδική online μηχανή κρατήσεων οργανωμένων πακέτων διακοπών. Είμαστε πλέον έτοιμοι για το επόμενο βήμα: Την παρουσία σε διεθνές επίπεδο. Έχουμε ρίξει ιδιαίτερο βάρος στην τεχνολογική εξέλιξη της πλατφόρμας την οποία δημιουργήσαμε, επενδύουμε στην γνώση και περιμένουμε τα αποτελέσματα. Δεν είναι τυχαίο πως απασχολούμε περισσότερο προσωπικό στο IT Department  της εταιρείας, παρά στις πωλήσεις. Με την αναβάθμιση του site σε ότι πιο σύγχρονο σε επίπεδο data bases αλλά και σε κώδικα προγραμματισμού, επιδιώκουμε να κάνουμε το προϊόν μας μοναδικό στην Ευρώπη. Ήδη κάποιοι καταλαβαίνουν τις προοπτικές, έχουμε όμως υπομονή στο να δείξουμε τι πραγματικά μπορεί να πετύχουμε». Επόμενο ραντεβού με την τουριστική τεχνολογία, στο Βερολίνο, στην ΙΤΒ.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα