AB Βασιλόπουλος: Πως απαντάει στο εξώδικο του ΣΒΠΕ

AB Βασιλόπουλος: Πως απαντάει στο εξώδικο του ΣΒΠΕ

Θέση μέσω επίσημης ανακοίνωσης πήρε η ΑΒ Βασιλόπουλος μετά από την κίνηση της ΣΒΠΕ να κινηθεί κατά της αλυσίδας με αφορμή διαφημιστική της καμπάνια

Μία θετική πρόθεση της ΑΒ Βασιλόπουλος για ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για την (κατά)χρηση της πλαστικής σακούλας υπήρξε η αφορμή να ξεσπάσει πόλεμος μεταξύ του Συνδέσμου Βιομηχανιών Πλαστικών Ελλάδας και της αλυσίδας.

Σε συνέχεια των χθεσινών εξελίξεων η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε σήμερα στην έκδοση ανακοίνωσης στην οποία αναφέρει: Η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνέχεια της δήλωσης-διαμαρτυρίας του Συνδέσμου Βιομηχανιών Πλαστικών Ελλάδος (ΣΒΠΕ), δηλώνει ότι οι ενέργειες της εταιρείας για το περιβάλλον και τον περιορισμό της πλαστικής σακούλας μίας χρήσης, ανταποκρίνονται σε ένα παγκόσμιο κοινωνικό ζητούμενο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με ειλικρίνεια και αμεσότητα έχει τοποθετηθεί ξεκάθαρα ενάντια στη χρήση πλαστικής σακούλας μιας χρήσης, αναλαμβάνοντας με θάρρος την ευθύνη που της αναλογεί σε ότι αφορά την ενημέρωση και την αλλαγή της υπάρχουσας αντίληψης του κοινού για αυτό το ζήτημα που επιβαρύνει σοβαρά και αποδεδειγμένα το περιβάλλον.

Τα στοιχεία των μελετών του ΙΕΛΚΑ που έχουν δημόσια παρουσιαστεί πολλές φορές, αποτελούν ενδείξεις της σοβαρότητας του προβλήματος στη χώρα μας και έρχονται να συνεπικουρήσουν τα στοιχεία δεκάδων μελετών που έχουν αναδείξει παρόμοιες πρωτοβουλίες σε πολλές χώρες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η χώρα μας ήταν από τις τελευταίες χώρες της Ε.Ε που εναρμονίστηκε με την Ευρωπαϊκή Οδηγία. Σε κάθε περίπτωση στην ΑΒ Βασιλόπουλος δεν αντιμετωπίζουμε την υποχρέωση αυτή ως τυπική αλλά ως ηθική και ουσιαστική μας δέσμευση για τις μελλοντικές γενιές.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος στην ανακοίνωση της επισύναψε και τις θέσεις του Life Debag και του Ellen MacArthur Foundation για την επίπτωση από την χρήση πλαστικής σακούλας τα στοιχεία των οποίων χρησιμοποίησε ο ΙΕΛΚΑ στην μελέτη του.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

ΑΒ Βασιλόπουλος: Εξώδικο από τον ΣΒΠΕ

Ποιο προϊόν παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 5.000% τον Ιανουάριο στα ελληνικά σούπερ μάρκετ

ADVERTISING

SHARE: