Cook's Club: Τα instagrammable ξενοδοχεία της Thomas Cook ξεκινάνε από την Ελλάδα

To πρώτο ξενοδοχείο Cook's Club της Thomas Cook άνοιξε τις πόρτες του στην Χερσόνησο της Κρήτης

Την Χερσόνησο της Κρήτης και την Zeus Hotels της οικογένειας Παπακαλιάτη επέλεξε η Τhomas Cook για να δημιουργήσει το πρώτο Cook's Club παγκοσμίως

Πως θα σας φαινόταν να πηγαίνατε σε ένα ξενοδοχείο που όταν θέλατε να εκτονωθείτε θα υπήρχε ένα δωμάτιο όπου θα σας περίμεναν παλιοί υπολογιστές και είδη υγιεινής για να τα σπάσατε με ένα ρόπαλο του μπέιζμπολ. Που θα είχε μία ντίσκο αποκλειστικά για εσάς και τους κολλητούς σας. Που ο dj θα έπαιζε από τις 8μιση το πρωί μέχρι αργά το βράδυ. Που θα προσφέρει - μεταξύ των άλλων- fusion κουζίνα και με αισθητική που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Εαν τα παραπάνω σας ακούγονται δελεαστικά ή απλώς ενδιαφέροντα το ξενοδοχείο αυτό υπάρχει και είναι μία νέα κατηγορία της Thomas Cook και φέρει το όνομα Cook's Club.

Άνοιξε τις πόρτες του πριν από λίγες ημέρες στην Χερσόνησο Ηρακλείου και είναι - όπως και πριν από δύο χρόνια με το Casa Cook στην Ρόδο - το πρώτο της νέας αλυσίδας που ανοίγει παγκοσμίως. Eίναι ένα πλήρως ανακαινισμένο ξενοδοχείο 148 δωματίων και επένδυση πραγματοποιήθηκε από την οικογένεια Παπακαλιάτη (σ.σ. τον πατέρα και τον θείο του γνωστού ηθοποιού) και της εταιρεία τους Ζeus Hotels που διαθέτει μονάδες τόσο στην Κρήτη όσο και στην Ρόδο.

Όπως ανέφερε χθες το απόγευμα σε Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε από κοινού με την Υπουργό Τουρισμού κα. Έλενα Κουντουρά, ο Peter Fankhauser, CEO της Thomas Cook, είναι ένας νέος τύπος ξενοδοχείου ο οποίος απευθύνεται σε μία νέα γενιά τουριστών αυτών που ψάχνουν νέες εμπειρίες, γεύσεις, και instagrammable (σ.σ. δηλαδή "αξιοποιήσιμα" στο instagram και στα άλλα κοινωνικά δίκτυα) σημεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως ανέφερε ο κ. Fankhauser, το πρώτο Casa Cook στην Ρόδο προσέλκυσε σε ποσοστό άνω του 90% νέους πελάτες που δεν είχαν έρθει έως τότε στα ξενοδοχεία της Thomas Cook, αντίστοιχη είναι η φιλοδοξία σε ότι αφορά και τα Cook's Club.

Ο άνθρωπος που υλοποίησε την δημιουργία του νέου σήματος, ο κ. Remo Masala, Δημιουργικός Διευθυντής των ιδιόκτητων ξενοδοχείων της Thomas Cook υπό την εμπορική της επωνυμία, δήλωσε: «Έχουμε διαπιστώσει με τα ξενοδοχεία Casa Cook ότι μπορούμε να παρέμβουμε απόλυτα σχεδιαστικά στην αγορά των παραθαλάσσιων ξενοδοχειακών μονάδων. Με το Cook’s Club, έχουμε επικεντρωθεί στο να διατηρήσουμε ότι έχει σημασία για τους μοντέρνους ταξιδιώτες: Απλό σχεδιασμό, φαγητό, ποτό και ζωντανή ατμόσφαιρα.»

Στόχος η Ελλάδα να γίνει ο Νο1 προορισμός της Thomas Cook

Κατά την διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου ο κος PeterFankhauser, δήλωσε: «Η Ελλάδα έχει αναπτυχθεί γρήγορα στη διάρκεια των δύο τελευταίων χρόνων, ώστε πλέον να είναι ο δεύτερος ισχυρότερος προορισμός για την ThomasCook με προοπτική να γίνει ο Νο1. Από το 2016, έχουμε διευρύνει τις επιλογές των προορισμών και των περιοχών που προσφέρουμε στους πελάτες μας, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Ελλάδας, έχουμε προσθέσει πτήσεις σε νέους προορισμούς συνολικά στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και σε πολλά από τα όμορφα νησιά της χώρας, ενώ έχουμε φέρει καινοτόμες ιδέες και υπηρεσίες, εγκαινιάζοντας δύο νέες αλυσίδες ξενοδοχείων υπό την επωνυμία μας, τα CasaCook και Cook'sClub.

Oι σχέσεις μας με τους τοπικούς συνεργάτες μας στην Ελλάδα, στα ξενοδοχεία υπό την επωνυμία μας, είναι υψίστης σημασίας και φιλοδοξούμε να επιταχύνουμε το ρυθμό ανάπτυξης των ιδιόκτητων ξενοδοχειακών μονάδων στην χώρα, παρουσιάζοντας ήδη από αυτήν την άνοιξη, ένα νέο επενδυτικό κεφάλαιο για την ανάπτυξη ξενοδοχείων. Έχουμε την πρόθεση να μιλήσουμε με υποψήφιους συνεργάτες, που αναζητούν συμφωνίες για την διαχείριση ξενοδοχείων και franchise, καθώς και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων σε κορυφαίους προορισμούς δίπλα στη θάλασσα, τα οποία μπορούμε να αποκτήσουμε για να ανακαινίσουμε και να επανα-λανσάρουμε, ώστε να αποτελέσουν μέρος μιας από τις 8 ξενοδοχειακές μας αλυσίδες.

Με περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους και πολλούς πολύτιμους συνεργάτες στην Ελλάδα, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε μία βιώσιμη ανάπτυξη, προς όφελος τόσο της ThomasCook όσο και της τοπικής κοινωνίας στην οποία ζούμε και εργαζόμαστε»

Από την πλευρά της η κα Έλενα Κουντουρά, Υπουργός Τουρισμού, δήλωσε: «H Ελλάδα είναι ένας παγκόσμιος ελκυστικός προορισμός για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο, που στις διεθνείς τάσεις αναδεικνύεται ως εξαιρετική επιλογή για μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στη Μεσόγειο και την Ευρώπη. Η Thomas Cook είναι βασικός συνεργάτης στην συνεχιζόμενη ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής αγοράς. Υποστηρίζουμε και καλωσορίζουμε νέες επενδύσεις στον δυναμικά αναπτυσσόμενο τουριστικό τομέα που ενισχύουν την εμπειρία και την υψηλή ποιότητα του τουριστικού μας προϊόντος. Η στρατηγική συνεργασία συμβάλλει ώστε να προωθήσουμε νέους ελληνικούς τουρισμούς και να διευρύνουμε την τουριστική προσφορά μας όλο το χρόνο, με επίκεντρο τα οφέλη που δημιουργούνται για τις τοπικές κοινωνίες από τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.»

ADVERTISING

SHARE: