ΔΕΛΤΑ - Vivartia: Δεν είναι στα πλάνα της MIG η πώληση τους

ΔΕΛΤΑ - Vivartia: Δεν είναι στα πλάνα της MIG η πώληση τους

Τι ανέφερε η διοικητική ομάδα του ομίλου MIG και της θυγατρικής της, Vivartia με αφορμή την παρουσίαση νέων προϊόντων από την ΔΕΛΤΑ

"Δεν έχουμε πλάνα πώλησης της Vivartia, είτε θυγατρικών της όπως η ΔΕΛΤΑ" ανέφερε το μεσημέρι της Τρίτης σε Συνέντευξη Τύπου ο κ. Παναγιώτης Θρουβάλας, πρόεδρος της Marfin Investment Group (MIG) στην οποία ανήκουν οι δύο εταιρείες, ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν σκέψεις για κλείσιμο εργοστασίων ή αλλαγών στον παραγωγικό ιστό της.

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της MIG, Θανάσης Παπανικολάου τόνισε την βαρύτητα που έχουν οι δύο εταιρείες στον όμιλο αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι "Vivartia είναι πλέον το 50% της MIG και η ΔΕΛΤΑ, με την σειρά της, το 50% της Vivartia", ενώ για την πρόσφατη αναδιάρθρωση του δανεισμού της ανέφερε ότι "ωφελεί κατά περίπου 10 εκατ. ευρώ τον χρόνο τα οικονομικά μεγέθη της".

Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ, κ. Βασίλης Γληνός ανέφερε ότι παρά την έντονα ανταγωνιστική αγορά και την πτώση στην κατανάλωση η εταιρεία έχει καταφέρει να διατηρήσει την ηγετική θέση της στον κλάδο και να είναι μακράν ο πρώτος αγοραστής ελληνικού γάλακτος καλύπτοντας περίπου το 25% της ελληνικής παραγωγής.

Στόχος η διεύρυνση μεριδίων στο γιαούρτι

Στην συνέντευξη Τύπου παρουσιάστηκε το νέο διπλοστραγγιστό γιαούρτι της ΔΕΛΤΑ με το οποίο η εταιρεία στοχεύει να βελτιώσει περισσότερο τα μερίδια της τα οποία, όπως ανέφερε απαντώντας σε σχετική ερώτηση του NEWS24/7, η marketing director τη ΔΕΛΤΑ, Άννα Κυδωνάκη, είναι 17% σε αξία και 15% σε όγκο, ποσοστά που την κατατάσσουν στην δεύτερη και στην τρίτη θέση αντίστοιχα.

ΔΕΛΤΑ - Vivartia: Δεν είναι στα πλάνα της MIG η πώληση τους

Η επιλογή της κατηγορίας του στραγγιστού έγινε καθώς είναι μακράν η μεγαλύτερη στην αγορά του γιαουρτιού και φθάνει περίπου το 63% σε όγκο και το 57% σε αξία της κατηγορίας. Το νέο προϊόν το οποίο κυκλοφορεί σε συσκευασίες 3x200gr με 10% και 2% λιπαρά και σε συσκευασία 1κιλού με 2% λιπαρά απευθύνεται αποκλειστικά στην ελληνική αγορά και σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας διατίθεται σε ανταγωνιστική τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν και στοιχεία από τις πρώτες μετρήσεις μετά από λανσάρισμα της νέας συσκευασίας στον γάλα όπου δείχνουν ότι η ΔΕΛΤΑ, που ηγείται της κατηγορίας, κατάφερε να αυξήσει τα 2 μονάδες σε όγκο και κατά 2,2 σε αξία. Τα παραπάνω λανσαρίσματα σε συνδυασμό με αυτό των τυροκομικών που είχε προηγηθεί οδηγούν την διοίκηση να θεωρεί ότι η φετινή χρονιά θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα με πιθανότητα να εμφανισθεί και μία άνοδος των πωλήσεων της τάξης του 1 - 2%.

ADVERTISING

SHARE: