Fuzetea: Αυτό είναι το νέο δυνατό χαρτί της Coca-Cola (και) για την ελληνική αγορά

Fuzetea: Αυτό είναι το νέο δυνατό χαρτί της Coca-Cola (και) για την ελληνική αγορά

Στην έντονα ανταγωνιστική αγορά του κρύου τσαγιού στην Ελλάδα η Coca-Cola φέρνει το Fuzetea, ένα προϊόν που ήδη πρωταγωνιστεί στις 52 χώρες που κυκλοφορεί

Τη προηγούμενη Δευτέρα , η Coca-Cola παρουσίασε στη Ζυρίχη, στη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ευρωπαϊκή εκδήλωση παρουσίασης νέου προϊόντος, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού FUZETEA, μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το 1 δισ. δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί.

Η Coca-Cola με τη διάθεση του FUZETEA προσφέρει μία διαφορετική γευστική εμπειρία στους Ευρωπαίους καταναλωτές, καθώς το νέο προϊόν συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά.

Στην Ελλάδα, όπου έχει ξεκινήσει ήδη η τοποθέτησή του στην αγορά και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, το FUZETEA διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.

Fuzetea: Αυτό είναι το νέο δυνατό χαρτί της Coca-Cola (και) για την ελληνική αγορά
MAURICE KEISER

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση της τo λανσάρισμα του FUZETEA στην Ευρώπη αποδεικνύει έμπρακτα πώς η Τhe Coca-Cola Company εξελίσσεται, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο της, προσφέροντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών που διαρκώς αλλάζουν. Πρόκειται για το ταξίδι προς τη δημιουργία μιας «Τotal Βeverages» εταιρείας, που θα πρωταγωνιστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (πέραν των αναψυκτικών) και θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που θα συνοδεύουν τους καταναλωτές καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, αλλά και στα διαφορετικά στάδια της ζωής τους, αναφέρει η εταιρεία.

«Οι γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε ό,τι αφορά τους Millenials. Οι καταναλωτές μας αναζητούν περισσότερες επιλογές, με προϊόντα που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, διαθέσεις και στιγμές. Το Ευρωπαϊκό λανσάρισμα του FUZETEA είναι για εμάς ξεχωριστό καθώς προσφέρουμε νέες, ακόμα πιο γευστικές και πρωτότυπες γεύσεις. Αποδεικνύει δε, ότι μπορούμε να προχωρήσουμε γρήγορα και να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα προσφέρει προϊόντα πλούσια σε γεύση, τα οποία θα κερδίσουν την αγάπη των καταναλωτών», σημείωσε ο Brian Smith, Πρόεδρος του Group Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), ο οποίος βρέθηκε στην Ελβετία για να παρουσιάσει τη μελλοντική στρατηγική της The Coca-Cola Company σε περισσότερους από 190 καλεσμένους.

Ο Νίκος Κουμέττης, Πρόεδρος Coca-Cola Central & Eastern Europe, σημείωσε: «Ως ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα παγκόσμια brand μας, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε τη θαυμάσια γεύση του FUZETEA σε 37 χώρες στην Ευρώπη, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας του έτοιμου τσαγιού. Εκτός από το ότι το FUZETEA αποτελεί το μεγαλύτερο λανσάρισμα της τελευταίας δεκαετίας, είναι παράλληλα και ορόσημο που τεκμηριώνει τη δέσμευσή μας στη δημιουργία μιας εταιρείας με total beverage στρατηγική, καθώς και της προσφοράς πιο εκλεπτυσμένων γεύσεων, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερα οφέλη. Το FUZETEA είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018».

ADVERTISING

SHARE: