Η Ελληνική εταιρεία που συνεχίζει να εξελίσσεται 360ᵒ

Η Ελληνική εταιρεία που συνεχίζει να εξελίσσεται 360ᵒ
YANIS LEFAKIS

Η πολύπλευρη ανάπτυξη και η εξέλιξη υπογραμμίζουν την ανοδική πορεία της Κωτσόβολος, τόσο σε οικονομικό όσο και σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών.

Η γνωστή σε όλους μας εταιρεία Κωτσόβολος, με 67 χρόνια παρουσία στην ελληνική αγορά, αποτελεί μέρος της καθημερινότητας μας, ενώ παράλληλα εξελίσσεται μαζί μας, μέσα από τα υπερσύγχρονα καταστήματα σε κάθε μεγάλη πόλη της χώρας μας.

Για την ακρίβεια, διαθέτει 95 καταστήματα στο δίκτυό της και αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία του Ομίλου της Dixons Carphone. Ειδικότερα για τα τελευταία 4 χρόνια, η Κωτσόβολος όχι μόνο βρίσκεται σε σταθερά αυξανόμενη τροχιά κερδοφορίας, με διψήφια πλέον καθαρά κέρδη, αλλά ταυτόχρονα υλοποιεί το επενδυτικό της πλάνο σε όλους τους τομείς δράσης της, επανεπενδύοντας το 100% των ετήσιων κερδών της, για να μπορούμε εμείς, οι πελάτες, να απολαμβάνουμε μία νέα αγοραστική εμπειρία.

Τα υπερσύγχρονα καταστήματα

Για να κατανοήσουμε το μέγεθος της ανάπτυξης, αρκεί να σκεφτούμε πως από το 2016 έχει εγκαινιάσει 5 νέα καταστήματα σε νέα σημεία ανά την Ελλάδα, ενώ έχει πραγματοποιήσει 37 ανακαινίσεις και 13 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων σε καλύτερες κτιριακές υποδομές και κομβικότερα σημεία. Πρόσφατα, η πόλη του Πειραιά απέκτησε το δεύτερο κατάστημα Κωτσόβολος με 5 ορόφους, ενώ μόλις εγκαινιάστηκε αυτές τις μέρες και το νέο κατάστημα στο RIVER WEST, καθώς και ανακαινίζονται καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Τα συνολικά τετραγωνικά μέτρα των καταστημάτων είναι 134.894τ.μ. Το υπερσύγχρονο περιβάλλον τους προσφέρει δυνατότητα δοκιμής των προϊόντων, αλλά και ποικιλία στα προϊόντα τεχνολογίας, στις μεγάλες οικιακές συσκευές, στις μικροσυσκευές και στον οικιακό εξοπλισμό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αποτελεί το concept «Ελάτε Σπίτι Μας», προτρέποντάς μας να επισκεφτούμε την κατηγορία μικροσυσκευών και μέσα από τη μεγάλη γκάμα της να επιλέξουμε την ιδανικότερη λύση μικροσυσκευής για το σπίτι και τις ανάγκες μας, ενώ τα σημεία εξυπηρέτησης “Support 360” βρίσκονται σε 34 επιλεγμένα καταστήματα και δίνουν λύσεις σε ό,τι αφορά την after sales εξυπηρέτηση.

Ψηφιακός Μετασχηματισμός

Βρίσκεται σε εξέλιξη ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα συστήματά της, μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκ. ευρώ, με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της για μία μοναδική αγοραστική εμπειρία. Οι επενδύσεις στην τεχνολογία - ειδικά στο επίπεδο των business applications - αποτελούν το έναυσμα για σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία της επιχείρησης. Το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών ενθαρρύνει την εταιρεία για τις συνολικές της προσπάθειες, σημειώνοντας συνεχές ρεκόρ στους δείκτες ικανοποίησης πελατών.

Ανθρωποκεντρική εταιρεία

Η Κωτσόβολος επενδύει στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της και τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξήσει τους εργαζομένους της κατά 15%, ενώ προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση σε όλους τους εργαζομένους της. Σε έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων, αποδεικνύεται ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης, καθώς το 92% των εργαζομένων νιώθουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την Κωτσόβολος.

Η Ελληνική εταιρεία που συνεχίζει να εξελίσσεται 360ᵒ

Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος-– Dixons South East Europe

Καινοτόμες υπηρεσίες και εξυπηρέτηση

Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τις απαιτήσεις του σύγχρονου και γρήγορου τρόπου ζωής, επενδύει σε νέους τρόπους εξυπηρέτησης, λανσάροντας Ταμεία Express για ηλεκτρονική πληρωμή. Παράλληλα, τα 34 στο σύνολο Service Corners του “Support 360°” έχουν στόχο να παρέχουν υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στα σημεία επισκευές προϊόντων. Σε 14 επιλεγμένα Service Corners μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά και του laptop σε 24ώρες επισκευή ή αντικατάσταση.

Η νέα υπηρεσία Total Support Premium 48 ώρες υπόσχεται –για πρώτη φορά στην Ελλάδα- επισκευή ή αντικατάσταση του ψυγείου, της κουζίνας ή του πλυντηρίου εντός 48 ωρών από την ώρα που θα δηλωθεί η βλάβη. Η υπηρεσία Total Support Premium 48 ώρες έχει χρονική διάρκεια για 5 ολόκληρα χρόνια, προσφέροντας στις συσκευές την προστασία που χρειάζονται, από την 1η μέχρι και την τελευταία ημέρα του συμβολαίου αποκλειστικά από την Κωτσόβολος.

Με την υπηρεσία Collect @ Store δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να δεσμεύσει εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που επιθυμεί και να τα παραλάβει από οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας τον εξυπηρετεί.

Αγοραστική εμπειρία και στο digital περιβάλλον

Στην Κωτσόβολος, η αγοραστική εμπειρία ξεπερνά τα όρια του καταστήματος, καθώς η εταιρεία έχει δημιουργήσει τρεις εκπομπές στο επίσημο κανάλι της στο Youtube (Try Me, Try Me #NOT, «Βάζουμε τον chef στην πρίζα»), όπου η τεχνολογία αποκτά φωνή για όσους θέλουν να την γνωρίσουν καλύτερα.

Εύκολα λοιπόν αντιλαμβάνεται κανείς πως η διαρκής ανοδική πορεία της εταιρείας Κωτσόβολος δεν είναι μια συγκυριακή ή τυχαία επιτυχία, αλλά το αποτέλεσμα μίας πετυχημένης, ανθρωποκεντρικής και εναρμονισμένης με τις τεχνολογικές εξελίξεις στρατηγικής.

ADVERTISING

SHARE: