Κωτσόβολος: Έγινε το πετράδι του στέμματος για την Dixons

Κωτσόβολος: Έγινε το πετράδι του στέμματος για την Dixons

Αύξηση πωλήσεων 11% παρουσιάζει η Κωτσόβολος η μεγαλύτερη ανάμεσα στις θυγατρικές του ομίλου Dixons. Πως ξεκίνησε το 2018 για την Κωτσόβολος

Για αρκετούς η ανακοίνωση της μετακίνησης του Ανδρέα Αθανασόπουλου στα κεντρικά της Dixons μετά από 5 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην Κωτσόβολος αποτελούσε έκπληξη. Η απάντηση στην κίνηση αυτή δόθηκε ουσιαστικά σήμερα με την ανακοίνωση των οικονομικών μεγεθών του ομίλου όπου η κερδοφορία εμφανίζεται σημαντικά πιο μειωμένη από τις εκτιμήσεις λόγω των απογοητευτικών πωλήσεων στην αγορά κινητών της μητρικής οδηγώντας σε κατάρρευση της τιμής της μετοχής .

Σε αντίθεση η ελληνική θυγατρική είναι αυτή που παρουσιάζει τις καλύτερες επιδόσεις. Πέρα από την εντυπωσιακή πορεία στην Black Friday η Κωτσόβολος εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 23% την περίοδο των γιορτών σύμφωνα με το this is money.

Kωτσόβολος: Αύξηση πωλήσεων και το 2018

Δεν ήταν όμως μόνο η περίοδος των γιορτών που η Κωτσόβολος έκανε την διαφορά στον όμιλο Dixons. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η Dixons για τα ετήσια οικονομικά μεγέθη η Κωτσόβολος (σ.σ. οι χρήσεις ξεκινούν με βάση το βρετανικό οικονομικό ημερολόγιο 1η Μαΐου και ολοκληρώνονται 30 Απριλίου) σε ετήσια βάση οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 11% ενώ το τέταρτο τρίμηνο (σ.σ. Φεβρουάριος 2018 - Απρίλιος 2018) η αύξηση ήταν της τάξης του 10% επιτυγχάνοντας να διευρύνει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών στην Ελλάδα.

Οι πωλήσεις σε καταστήματα που λειτουργούσαν και την προηγούμενη χρήση αυξήθηκαν στην Κωτσόβολος κατά 11% όταν στο σύνολο του ομίλου Dixons ήταν της τάξης του 4%.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Black Friday
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Αλλαγή ηγεσίας στην Κωτσόβολος

ADVERTISING

SHARE: