ΜΕΒΓΑΛ - Μαίρη Χατζάκου: Έχουμε τον πρώτο λόγο για το μέλλον της εταιρείας μας

ΜΕΒΓΑΛ - Μαίρη Χατζάκου: Έχουμε τον πρώτο λόγο για το μέλλον της εταιρείας μας

Αίγλη από την εποχή που η ΜΕΒΓΑΛ πρωταγωνιστούσε στην αγορά των γαλακτοκομικών θέλει ξανά να δώσει μετά από την επιστροφή της η Μαίρη Χατζάκου έχοντας πλέον στο πλευρό της την πέμπτη γενιά της οικογένειας

Για δεκαετίες ολόκληρες η ΜΕΒΓΑΛ, τότε που οι γαλακτοβιομηχανίες ήταν μετρημένες στα δάχτυλα και αυτές που δραστηριοποιούνταν τόσο σε γάλα όσο και σε γιαούρτι όσο και σε τυροκομικά ακόμη λιγότερες, ήταν η τρίτη δύναμη στην αγορά πίσω από την ΔΕΛΤΑ και την ΦΑΓΕ. Δύναμη της η αγορά της Θεσσαλονίκης - για έναν παράξενο λόγο και αυτή της Κρήτης - αλλά τα προϊόντα της τα έβρισκες και στα περισσότερα σούπερ μάρκετ της Αθήνας και της επαρχίας.

Στην πορεία τόσο λόγω της ανόδου άλλων επιχειρήσεων στην αγορά όσο και εσωτερικών και "ενδοοικογενειακών" προβλημάτων άρχισε να χάνει στροφές στην κούρσα του πρωταθλητισμού. Η κατάσταση άρχισε όμως να αλλάζει ξανά τα δύο τελευταία χρόνια όταν στο τιμόνι της επιχείρησης βρέθηκε ξανά, σχεδόν μετά από μία δεκαετία, η Μαίρη Χατζάκου η οικογένεια της οποίας μαζί με την ΔΕΛΤΑ (σ.σ. η κάθε πλευρά ελέγχει ποσοστό 43,18%).

Η ίδια δεν κρύβετε πίσω από τις λέξεις "η εταιρεία είναι σε μνημόνιο με τις τράπεζες μετά από την αναδιάρθρωση του δανεισμού της" ανέφερε χθες, στην πρώτη μετά από χρόνια παρουσίαση της εταιρείας σε δημοσιογράφους της Αθήνας, όμως τονίζει ότι υπάρχει όραμα και αυτό φαίνεται και από την βελτίωση των οικονομικών μεγεθών. Ήδη στο πρώτο τετράμηνο του 2018 η μεικτή αύξηση των πωλήσεων "τρέχει" με 11,3% όταν το σύνολο της αγοράς των γαλακτοκομικών κινείται πτωτικά. Την μεγαλυτερη άνοδο (34,4%) έχουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ακολουθούν τα τυροκομικά (14,3%), το γάλα (6,4%) και τέλος το γιαούρτι (5,7%).

Επαναλανσάρισμα του στραγγιστού γιαουρτιού

Στην κατηγορία του γιαουρτιού η ΜΕΒΓΑΛ ποντάρει αρκετά καθώς πρόσφατα εδώ και λίγες ημέρες λάνσαρε το νέο στραγγιστό της γιαούρτι το οποίο παράγεται στις εγκαταστάσεις της στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 5,3 εκατ. ευρώ και στόχος είναι το μερίδιο που κατέχει σήμερα στην συγκεκριμένη κατηγορία (2,8%) να τριπλασιαστεί, μέσα στην επόμενη τριετία και να φθάσει στον μέσο όρο των μεριδίων (11%) που κατέχει η εταιρεία στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.

Σημαντική συμβολή στην προσπάθεια επανάκτησης της λάμψης της κορυφαίας γαλακτοβιομηχανίας της Θεσσαλονίκης είναι και η περαιτέρω βελτίωση των εξαγωγών όπου ήδη κατέχει το 18,7% των ελληνικών εξαγωγών γαλακτοκομικών ανά τον κόσμο. Χαρακτηριστικό είναι ότι μερίδιο της στα ελληνικά γαλακτοκομικά στην Αυστρία είναι 80% και στην Ιταλία 25%, ενώ δυναμικά έχει εισέλθει και στην αγορά της Βρετανίας με νέα καινοτόμα προϊόντα.

Σε σχετική ερώτηση του NEWS24/7 η κα Χατζάκου προανήγγελε την επιστροφή και στην αγορά των χυμών, αυτή την φορά σε συνεργασία με την ΔΕΛΤΑ, ενώ σε ότι αφορά στο ενδεχόμενο πώλησης του μεριδίου που κατέχει η τελευταία στην ΜΕΒΓΑΛ ανέφερε ότι υπάρχει συμφωνία όπου η οικογένεια Χατζάκου θα έχει τον πρώτο λόγο για το μέλλον της εταιρείας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Σούπερ Μάρκετ

ADVERTISING

SHARE: