Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών καλύτερο αεροδρόμιο στη Ν. Ευρώπη

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ".  (EUROKINISSI)
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ". (EUROKINISSI) EUROKINISSI

Σύμφωνα με τις ψήφους των επιβατών στα πλαίσια των Skytrax World Airport Awards το αεροδρόμιο της Αθήνας, «Ελευθέριος Βενιζέλος» βραβεύθηκε ως καλύτερο στην Νότια Ευρώπη

Στο πλαίσιο των Skytrax World Airport Awards, της μεγαλύτερης ετήσιας παγκόσμιας έρευνας ικανοποίησης των αεροπορικών ταξιδιωτών, το αεροδρόμιο της Αθήνας βραβεύτηκε, με τις ψήφους των επιβατών, ως το Καλύτερο Αεροδρόμιο στη Ν. Ευρώπη.

Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί ακόμα μια επιβράβευση του αεροδρομίου από το επιβατικό κοινό για το επενδυτικό πρόγραμμα αισθητικής, λειτουργικής και εμπορικής αναβάθμισης των τελευταίων ετών, λίγες μέρες μάλιστα μετά την πρόσφατη σημαντική αντίστοιχη αναγνώριση του ΔΑΑ ως κορυφαίου αεροδρομίου στην Ευρώπη από το ACI World.

Με αφορμή τη νέα διάκριση του αεροδρομίου, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε:

«Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ταξιδιωτική εμπειρία στο αεροδρόμιο της Αθήνας συνεχίζουν να βραβεύονται και αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα! Οι επιβάτες μας απολαμβάνουν καθημερινά το «νέο πρόσωπο» του αεροδρομίου μας, κατατάσσοντάς μας στην πρώτη θέση μεταξύ των αεροδρομίων της Ν. Ευρώπης, πλέον και στο πλαίσιο του σημαντικού θεσμού των βραβείων Skytrax. Όλοι μας στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών συνεχίζουμε με την ίδια στρατηγική στόχευση να υλοποιούμε τα προγράμματα επενδύσεων και αναβάθμισης, προσθέτοντας διαρκώς νέες υπηρεσίες και προϊόντα για τους ταξιδιώτες και το κοινό μας».

Το βραβείο εκ μέρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, παρέλαβε ο Διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, κ. Γιώργος Ζερβούδης
Το βραβείο εκ μέρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, παρέλαβε ο Διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, κ. Γιώργος Ζερβούδης

Τα βραβεία για το 2018 βασίστηκαν σε 13,73 εκ ερωτηματολόγια, συμπληρωμένα από αεροπορικούς επιβάτες περισσοτέρων από 100 εθνικοτήτων. Περίοδος έρευνας: Αύγουστος 2017 – Φεβρουάριος 2018, σε 550 αεροδρόμια παγκοσμίως. Η έρευνα εξετάζει ως δείκτες επιβατικής ικανοποίησης ένα ευρύ φάσμα αεροδρομιακών υπηρεσιών και προϊόντων, όπως υπηρεσίες check-in, αφίξεων, transfer, εμπορικά καταστήματα, ασφάλεια κ.λπ.

ADVERTISING

SHARE: