Ο Όμιλος Lufthansa συνδέει 20 ελληνικά αεροδρόμια με 17 προορισμούς

Ο Όμιλος Lufthansa συνδέει 20 ελληνικά αεροδρόμια με 17 προορισμούς

Πληθώρα συνδέσεων για το 2018 ανακοίνωσε ο γερμανικός όμιλος, με 443 πτήσεις την εβδομάδα.

Συνεχίζει να επενδύει στην ελληνική αγορά ο όμιλος Lufthansa, ο οποίος διαβλέπει ότι ο ελληνικός τουρισμός θα συνεχίσει να έχει ανοδική πορεία και τα επόμενα χρόνια. Για το λόγο αυτό, έχει αναπτύξει ένα ευρύ πλάνο δραστηριότητας σε 20 ελληνικά αεροδρόμια για το 2018, ενώ το φθινόπωρο πιθανότατα θα προστεθεί ένας ακόμα προορισμός – έκπληξη στην ηπειρωτική Ελλάδα, που θα πραγματοποιεί δρομολόγια τον χειμώνα.

Παρουσία του Peter Pullem, Senior Director Sales Central, Eastern and Southeastern Europe του Oμίλου, ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Oμίλου Lufthansa, αναφέρθηκε εκτενώς στο πτητικό πρόγραμμα του 2018, το οποίο δίνει έμφαση στην Κρήτη. «Ο Όμιλος Lufthansa δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες - Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings – έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς,» σημείωσε ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε, το 2017 σημειώθηκε αύξηση περίπου 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα (1,5 εκατ.) σε σύγκριση με το 2016. «Επίσης στην Ελλάδα πετύχαμε 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa, γεγονός που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα και αποδεικνύει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ τα τρία τέταρτα των επιβατών μετεπιβιβάζονται για να φθάσουν στον τελικό προορισμό τους,» συμπλήρωσε.

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί από την Ελλάδα προς το εξωτερικό, μέσω του ομίλου Lufthansa, είναι η Νέα Υόρκη, το Λουξεμβούργο και το Λονδίνο, ενώ η εταιρεία προωθεί πολύ τα business εισιτήρια σε ελκυστικές τιμές.

Για τη θερινή περίοδο του 2018, το δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου ενισχύθηκε με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς. «Η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη – Φρανκφούρτη, η SWISS εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα – Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη με τις Βρυξέλλες. Η Eurowings, η υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa, θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέα δρομολόγια, συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη,» ανέφερε ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος.

Και βέβαια, δεν παραγνωρίζουμε το γεγονός της σύνδεσης της Αθήνας, όλο το χρόνο, με τη Γερμανία και μέσω αυτής με άλλους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ένα από τα λίγα ιδιόκτητα παγκοσμίως, δεν σταματά να εκπλήσσει τους επισκέπτες διοργανώνοντας τακτικά “Special Moments” με στόχο την προβολή των ελληνικών προϊόντων. Καταλήγοντας, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας στην Ελλάδα, επισήμανε πως το 2018 αναμένεται διψήφια αύξηση της ταξιδιωτικής κίνησης από τον όμιλο Lufthansa στην Ελλάδα.

Τώρα, όσον αφορά στην τρέχουσα καμπάνια #SayYesToTheWorld της Lufthansa, είναι μία από τις πιο δημιουργικές και πρωτότυπες καμπάνιες που έχουν “τρέξει” ποτέ στον Όμιλο και τυγχάνει πολύ θερμής ανταπόκρισης από το ελληνικό κοινό. Σε εγχώριο επίπεδο, η καμπάνια #SayYesToThe World συνδυάστηκε με τη χορηγία των New Designers Award στα πλαίσια του Athens Χclusive Designers Week 2018.

Από την πλευρά του, ο Peter Pullem παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου Lufthansa σημειώνοντας ότι αυτή στηρίζεται σε 3 κύριους πυλώνες: Τις Premium Hub Airlines, τις Point-to point Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες, ενώ ανέφερε ότι το 2017 ήταν ένα έτος ορόσημο για τον όμιλο με σημαντικές διακρίσεις. Η Lufthansa έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax.

Αναφερόμενος στη νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa τόνισε ότι ο όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη, ενώ προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του, η Josie, το ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου, απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών στο Terminal 2, το αυτοματοποιημένο Check-in είναι ήδη διαθέσιμο στην EΕ όταν οι επιβάτες εγγράφονται με τον Miles & More λογαριασμό τους ή με το Lufthansa iD προφίλ τους και το Flynet Cont θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις ηπειρωτικές πτήσεις στο τέλος του 2018.

Το φετινό καλοκαίρι οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa - Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings, Lufthansa και SWISS - προσφέρουν στο ταξιδιωτικό κοινό 15.415 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103 χώρες.

Καταλήγοντας, ο όμιλος αναμένει την τελική διαδικασία του διαγωνισμού για την εξαγορά της ιταλικής Alitalia.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουρισμός

ADVERTISING

SHARE: