Σε κλοιό φημολογίας η αγορά των σούπερ μάρκετ

Σε κλοιό φημολογίας η αγορά των σούπερ μάρκετ

Καθώς η κινητικότητα στην αγορά των σούπερ μαρκετ δείχνει να κοπάζει – μέχρι την επόμενη μεγάλη κίνηση – η “αριθμολογία” γύρω από τον τζίρο των μεγάλων αλυσίδων είναι το νέο αγαπημένο χόμπι αρκετών.

Η δημοσίευση του ισολογισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος στα τέλη της περασμένης εβδομάδας άνοιξε έναν χορό παραφιλολογίας για την πορεία της στην ελληνική αγορά. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η οποια κατάφερε να διατήρησε τις πωλήσεις της πάνω από τα 2 δισ. ευρώ και κερδοφορία που δύσκολα συναντάς σε παίκτη που παίζει πρωταθλητισμό, δείχνει να απορροφά ομαλά τους κραδασμούς που προκάλεσε η επαναλειτουργία του πρώην δικτύου Μαρινόπουλου.

Οι απώλειες τζίρου της τάξης του 3,2% που εμφάνισε την τελευταία χρήση ενώ παράλληλα διατήρησε το επίπεδο κερδοφορίας υψηλότερο του 4% επί του τζίρου, διπλάσιο δηλαδή του μέσου όρου της αγοράς, έφεραν ανακούφιση στην ηγετική ομάδα της ΑΒ Βασιλόπουλος με τον COO της εταιρείας, Λεωνίδα Βρεττάκο, να ευχαριστεί προσωπικό και πελάτες για τα θετικά αποτελέσματα.

Οι όποιες «φήμες» που θέλουν τη χρονιά να έχει ξεκινήσει με το αριστερό για την ΑΒ Βασιλόπουλος προς το παρόν στερούνται στοιχείων και συγκρίνουν δύο ανόμοιες περιόδους: την περίοδο με τα καταστήματα Μαρινόπουλου να υπολειτουργούν (πέρασαν στην Σκλαβενίτης την 1 Μαρτίου του 2017 και άρχιζαν να γεμίζουν με προϊόντα μήνες μετά), και αυτή που ο ανταγωνισμός είναι σε πλήρη εξέλιξη.

Σύντομα τα νούμερα θα μιλήσουν ξανά καθώς η μητρική της AB, Delhaize, είναι εισηγμένη σε διεθνή χρηματιστήρια και ανακοινώνει τα μεγέθη της κάθε τρίμηνο. Το θέμα είναι τι γίνεται με τις άλλες αλυσίδες που θα πρέπει η αγορά να περιμένει έναν χρόνο ή και περισσότερα για να μάθει την πορεία τους.

ΜΜΕ , που είχαν πληροφόρηση από “κύκλους της αγοράς” εμφάνιζαν την παραπαίουσα Μαρινόπουλος το 2015 ως μία εταιρεία που οι τράπεζες είχαν έρθει σε συμφωνία μαζί της και ότι θα συνέχιζε κανονικά την πορεία της και ας βοούσε η αγορά από την απουσία ισολογισμών τα τρία τελευταία χρόνια. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι ακόμη δεν έχει δημοσιευθεί ο τελευταίος ισολογισμός της. Μήπως έχουν τις ίδιες πηγές οπότε δεν αξίζει να τους δίνουμε και τόση σημασία;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Σούπερ Μάρκετ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Λ. Βρεττάκος - ΑΒ Βασιλόπουλος: Ικανοποίηση για τα αποτελέσματα του 2017

ADVERTISING

SHARE: