Trust and Use: Το facebook της κατανάλωσης ξεκινάει από την Ελλάδα

Trust and Use: Το facebook της κατανάλωσης ξεκινάει από την Ελλάδα

Πρεμιέρα σήμερα για το trustanduse.com, το κοινωνικό δίκτυο που φιλοδοξεί να φέρει πιο κοντά τους καταναλωτές με τους εμπόρους ανεξαρτήτου μεγέθους. Σχέδια για διεθνή επέκταση μέσα στο 2019

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι μία αρκετά νέα υπόθεση αν σκεφτεί κανείς ότι το πρώτο μαζικό, και πλέον επιτυχημένο, το facebook συμπλήρωσε φέτος τα 14 του χρόνια. Και ύστερα άρχισε η εξειδίκευση. Το Twitter έγινε κυρίως το ενημερωτικό, το Linkedin το επαγγελματικό, το yelp των εστιατορίων και πάει λέγοντας. Από την Αθήνα φιλοδοξεί να ξεκινήσει σήμερα το κοινωνικό δίκτυο της κατανάλωσης. Πρόκειται για το trustanduse.com το οποίο αποτελεί οικογενειακή υπόθεση μιας και από πίσω του βρίσκεται η οικογένεια Παπαδημητρίου που διαθέτει δεκαετή και πλέον εμπειρία στον χώρο της online διαφήμισης.

Τι ακριβώς είναι το trust and use; Είναι ένα κοινωνικό δίκτυο όπου οι χρήστες παρουσιάζουν την καταναλωτική τους ζωή, ενημερώνονται από φίλους και άλλους χρήστες για επιχειρήσεις και προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, βαθμολογούν υπηρεσίες, επιχειρήσεις και προϊόντα ενώ ταυτόχρονα μπορούν να αναζητήσουν τοπικές επιχειρήσεις και όχι μόνο.

Η νέα πλατφόρμα trustanduse.com

Στην απέναντι όχθη δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους επαγγελματίες να αξιοποιήσουν τα εργαλεία που έχουν να προσφέρουν τα νέα μέσα, ώστε να προωθήσουν τις επιχειρήσεις/προϊόντα/υπηρεσίες τους και να προβληθούν σε ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό, δημιουργώντας ένα phygital (physical & digital) περιβάλλον αμιγώς καταναλωτικού χαρακτήρα.

Στα βασικά πλεονεκτήματα του trust and use είναι ότι παντρεύει το κοινωνικό δίκτυο με την επιβράβευση μέσω ενός συστήματος loyalty - κουπονιών τα οποία παρέχονται προς τους χρήστες - καταναλωτές με ιδιαίτερα εύκολο τρόπο. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι μέχρι σήμερα και για πάνω από ένα χρόνο η πλατφόρμα trust and use δοκίμαζε αυτή την εφαρμογή μέσω ενός προγράμματος loyalty με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας.

Όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της εταιρείας στόχος του trust and use μέσω της πλατφόρμας και των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι να ενισχύσει την physical & digital αγορά παγκόσμια, βάζοντας σε προτεραιότητα τον καταναλωτή. Είναι το όραμά μας να συνδέσουμε τους ανθρώπους με τους ανθρώπους που εμπιστεύονται, βοηθώντας τους να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που εμπιστεύονται και χρησιμοποιούν.

Στόχος το 30% των χρηστών του ίντερνετ στην Ελλάδα

Σήμερα ξεκινάει η beta έκδοση ενώ από Σεπτέμβριο θα υπάρξουν και οι πρώτες μεγάλες συνεργασίες (χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, ασφαλιστική εταιρεία, εταιρεία τηλεπικοινωνιών) οι οποίες θα βοηθήσουν στην ταχύτερη εξάπλωση της πλατφόρμας. Σε εκδήλωση παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης και απαντώντας σε σχετική ερώτηση του NEWS24/7 οι άνθρωποι του trust and use ανέφεραν ότι στόχος είναι έως το τέλος του 2018 να έχουν καταφέρει να εγγράψουν το 30% των χρηστών ίντερνετ στην Ελλάδα, δηλαδή πάνω από 2 εκατ. χρήστες.

Παράλληλα με τις μεγάλες συνεργασίες θα τρέξει και ένα ευρύ πρόγραμμα συνεργασιών με φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης τόσο σε επίπεδο δήμων όσο και περιφερειών. Ήδη η πρώτη συνεργασία αφορά στον Δήμο Κηφισιάς ενώ αναμένεται να ακολουθήσει και μία ακόμη με δήμο της Βόρειας Αττικής. Στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα στις μικρομεσαίες και μικρές επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσβαση σε on line εργαλεία marketing.

Διεθνής επέκταση το 2019

Η επιτυχής πορεία στην Ελλάδα θα κρίνει εάν το trust and use μέσω άντλησης χρηματοδότησης θα δοκιμάσει την τύχη του στο εξωτερικό το 2019. Πρώτη αγορά στόχος είναι αυτή της Βρετανίας και συνέχεια η επέκταση σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης ενώ γίνονται σκέψεις για δραστηριοποίηση στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών από το 2020.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Σούπερ Μάρκετ, Facebook

ADVERTISING

SHARE: