yoda.gr: Τι έκανε τον Γιάννη Χήτο ‘να βγει από το μπουκάλι’

yoda.gr: Τι έκανε τον Γιάννη Χήτο ‘να βγει από το μπουκάλι’
©zizanius

Η είσοδος του πιο επιτυχημένου Έλληνα επιχειρηματία την περίοδο της κρίσης σε μία διαφορετική αγορά από αυτές που γνωρίζει αποτελεί σίγουρα είδηση. Τι είναι το yoda.gr και που στοχεύει

Εάν προσπαθήσεις να βρεις αποτυχημένη κίνηση του Γιάννη Χήτου θα δυσκολευτείς: Πριν από 15 περίπου χρόνια κατάφερε να σπάσει πρώτος το πολυεθνικό μπλοκ στην αγορά του νερού με το Ζαγόρι, στην αρχή της ύφεσης παίρνει το ρίσκο να επαναφέρει την μπύρα ΦΙΞ και κερδίζει και αυτό το στοίχημα και πιο πρόσφατα αποφασίζει να στηρίξει την προσπάθεια των ανθρώπων που ξεκίνησαν την Green Cola μπαίνοντας στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας.

Με το έναν ή τον άλλο τρόπο οι επενδύσεις είχαν να κάνουν με την εμφιάλωση και την παραγωγή. Στην τελευταία του κίνηση, αυτή που ανακοίνωσε και επίσημα χθες σε συνέντευξη Τύπου αποφάσισε “να βγει από το μπουκάλι” και από την βιομηχανική παραγωγή και να περάσει στην απέναντι αγορά αυτή του λιανεμπορίου μέσω της δημιουργίας ενός online σούπερ μάρκετ.

Πρόκειται για το yoda.gr (σ.σ. τα αρχικά από τις λέξεις your online daily agora) στο οποίο πέρα από τον Γιάννη Χήτο συμπράττουν ο Βασίλης Στασινούλιας πρώην CEO της Carrefour και ο Βασίλης Ανδρικόπουλος πρώην CFO της DIAGEO για την Δυτική Ευρώπη και σήμερα κορυφαίο στέλεχος στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία.

Στόχος της νέας προσπάθειας είναι το yoda.gr, που αποτελεί επένδυση ύψους 500 χιλ. ευρώ να κατακτήσει σχεδόν το 1/3 της αγοράς των οnline σούπερ μάρκετ σε βάθος τριετίας. Πρόκειται για μία αγορά που βρίσκεται ακόμη σε βρεφική κατάσταση στην Ελλάδα καθώς ο τζίρος της δεν φαίνεται να ξεπερνάει τα 30 εκατ. ευρώ και σε μερίδιο να είναι πολύ κάτω του 1% της συνολικής αγοράς των σούπερ μάρκετ. Αυτό που είδε ο κ. Χήτος και οι συνεργάτες του είναι ότι – και με βάση τα μερίδια στην Δυτική Ευρώπη – υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης στην συγκεκριμένη αγορά.

Το yoda.gr θα διαθέτει, σε πρώτη φάση, όλες τις βασικές μονάδες ανάγκης των διαρκών καταναλωτικών αγαθών, συμπεριλαμβανομένων φρέσκων προϊόντων και προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (σ.σ. συνεργάζεται με την Bazaar και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι της ΕΛΟΜΑΣ), ενώ η διανομή πραγματοποιείται από την ίδια την εταιρεία με αποκλειστική μίσθωση και χρήση ψυχόμενων βαν και άριστα εκπαιδευμένων οδηγών–μεταφορέων, που εξασφαλίζουν την απόλυτη τήρηση των ποιοτικών προδιαγραφών και την άριστη εξυπηρέτηση.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας στην τιμολογιακή πολιτική του yoda.gr, στόχος είναι να συνδυάσει χαμηλές τιμές, προσφορές, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και ένα σύστημα απονομής πόντων και εξαργύρωσής τους στο e shop, εξασφαλίζοντας ένα πολύ φθηνό και, την ίδια στιγμή, ποιοτικό καλάθι αγορών για τους πελάτες του.

Οι χρήστες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας θα μπορούν εκτός από τις αγορές τους να έχουν πρόσβαση και σε μια σειρά συνταγών που έχει δημιουργήσει αποκλειστικά για το yoda.gr o σεφ Αθηναγόρας Κωστάκος, έχοντας μάλιστα τη δυνατότητα να μετατρέψουν τις συνταγές σε παραγγελία με τα υλικά για την παρασκευή τους.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα