Κοτόπουλο πανέ με καρύδι και βρώμη

Κοτόπουλο πανέ με καρύδι και βρώμη

Μια εύκολη λύση για να απολαύσει κανείς το φιλέτο κοτόπουλο διαφορετικά

Το φιλέτο κοτόπουλο, η πιο άπαχη πηγή ζωικής πρωτεΐνης, σερβιρισμένη με έναν πεντανόστιμο τρόπο. Αντί για απλή γαλέτα, καλύπτουμε το φιλέτο με απολαυστική βρώμη και καρύδια για έξτρα γεύση και θρεπτικά συστατικά. Το κοτόπουλο αποτελεί μία από τις πλουσιότερες πηγές πρωτεϊνών, σημαντικών βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β6, η οποία είναι απαραίτητη για τον μεταβολισμό των υδατανθράκων, των λιπών και των πρωτεϊνών, για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Επίσης το κοτόπουλο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β3, η οποία είναι απαραίτητη για τον μεταβολισμό των τροφών, την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, του δέρματος και των νεύρων.

Υλικά για 4 μερίδες

  • 2 φιλέτα κοτόπουλο
  • 100 γρ. νιφάδες βρώμης τριμμένη
  • 50 γρ. καρύδια ανάλατα, ωμά τριμμένα
  • Μοσχοκάρυδο τριμμένο
  • 50 γρ. αλεύρι
  • 2 αυγά
  • Αλάτι και πιπέρι
  • Ελαιόλαδο για τηγάνισμα

Προετοιμασία

  1. Ζητήστε από το χασάπη σας να ανοίξει τα φιλέτα και να τα χωρίσει στα δύο, ώστε να πάρετε τέσσερα κομμάτια, όσο γίνεται πιο ισοπαχή
  2. Χτυπήστε σε ένα μπολ τα αυγά με λίγο νεράκι. Απλώστε σε άλλο μπολ το αλεύρι και σε άλλο τη βρώμη, το καρύδι και το μοσχοκάρυδο
  3. Αλατίστε το κοτόπουλο και περάστε από το αλεύρι, έπειτα από το αυγό και τέλος από τη βρώμη να κάνει μια ομοιόμορφη κρούστα.
  4. Ζεστάνετε το ελαιόλαδο σε τηγάνι και τηγανίστε να πάρουν ελαφρύ χρώμα. Αν θέλετε να γίνουν πιο ελαφριά, περάστε για 1' λεπτό από κάθε πλευρά σε πολύ δυνατή φωτιά στο τηγάνι και τελειώστε το ψήσιμο στο φούρνο, ψήνοντας στο γκριλ για 10' - 15' λέπτά γυρίζοντας και από τις δύο πλευρές
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Φωλιές αβοκάντο με αυγό στο φούρνο

Αλμυρή τάρτα με βάση από πατάτα

Lemon pie, με εύκολη βάση από μπισκότα

Cheesecake με επικάλυψη βύσσινο

Πανακότα με σως μούρων

SHARE: