Οι Έλληνες του #ThisIsACoup

Οι Έλληνες του #ThisIsACoup

Πώς είδε το ελληνικό διαδίκτυο το EuroSummit. Οι αντιδράσεις για τη στάση της Γερμανίας και η εκτόξευση #Thisisacoup

Η ενημέρωση από το EuroSummit καθ’όλη τη διάρκεια του περασμένου Σαββατοκύριακου πλούσια: δεν ήξερες τι ήταν είδηση και τι απλοί ψίθυροι για να κόψουν ”κίνηση”.

Όμως οι παράλογες απαιτήσεις των ”εταίρων” μας ξεδιπλώθηκαν σε όλα τα Μέσα Ενημέρωσης και ακολούθως σε social networks και blogs που κριτίκαραν την ασφυκτική πίεση που δέχθηκε η ελληνική αποστολή.

Γρήγορα, δημιουργήθηκε και εξαπλώθηκε το hashtag #Thisisacoup από συμμάχους που δεν περίμενες, από ξένους (πιο φιλέλληνες από Έλληνες) που δεν μπορούν να κατανοήσουν το ποδοσφαιρικής υφής κλίμα που καλλιεργείται τόσο στην πραγματική όσο και στη digital ζωή. Όλο αυτό αναλύθηκε επαρκώς θεωρώ.

Όμως, πώς αντιλήφθηκε το ελληνικό διαδίκτυο τα όσα διαμείφθηκαν την περασμένη Κυριακή; Η εταιρεία Ismood  ανέλυσε όλα τα δεδομένα από τους Έλληνες χρήστες ειδικά για το news247.gr και χωρίς περαιτέρω αργοπορία, σπεύδω να σας τα παρουσιάσω. Δεν θα κάνω περιττές αναλύσεις καθώς δεν επιθυμώ να ερμηνεύω δεδομένα.

Καταρχήν, αναλύσαμε όλα τα tweets τα οποία περιείχαν το hashtag #thisisacoup και διακρίνουμε ότι οι λέξεις που αναφέρθηκαν συχνότερα, ανάμεσα σε άλλες, είναι οι:

κυβέρνηση

τώρα

-Mnimonio

Tsiprasleaveeusummit

πραξικόπημα

ντροπή

επιστολή

αηδιάζω

Δείτε παρακάτω το word cloud (το μέγεθος των λέξεων είναι ανάλογο της συχνότητας χρήσης τους στα tweets).

 

Πιο συγκεκριμένα, υπήρξαν 45.174 αναφορές (Twitter, fora & blogs, 12 & 13/7/2015) από 13.798 μοναδικούς χρήστες ενώ ο πρώτος χρήστης που υιοθέτησε αυτό το hashtag είναι ο @Avalyn06.

Παρακάτω βλέπετε πώς εξελίχθηκε η χρήση του hashtag κατά την Κυριακή και τη Δευτέρα, χθες δηλαδή. Η μεγαλύτερη χρήση του, φαίνεται να είναι τις μικρές ώρες της Δευτέρας. Οντως μεγάλος αριθμός χρηστών, έμεινε ξύπνιος αν και ακολουθούσε εργάσιμη ημέρα.

Ιδού και οι χρήστες με τα περισσότερα tweets (σχετικά με το #thisisacoup) ανά ώρα.

H isMOOD είναι μία startup που ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2013 από μια ομάδα νέων, απόφοιτων και ερευνητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ειδικεύεται στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων που προέρχονται από κοινωνικά δίκτυα σε πραγματικό χρόνο.

Συγκεκριμένα, η isMOOD συγκεντρώνει και αναλύει δεδομένα που αναρτούν οι χρήστες και εντοπίζει τα θέματα που τους απασχολούν, πώς εξελίσσονται στο χρόνο καθώς και τη στάση των χρηστών απέναντι σε αυτά. Σήμερα, η εταιρία απαριθμεί πλέον 8 άτομα, έχει ισχυρό πελατολόγιο στην ελληνική αγορά ενώ ταυτόχρονα τα προϊόντα της έχουν αναγνωριστεί και διακριθεί διεθνώς.

* Η Δώρα Παυλίδου είναι δημοσιογράφος. “Αποφοίτησε” μετά από 10 χρόνια από τον ΔΟΛ με τον τίτλο “Επικεφαλής social media” ενώ παράλληλα διατηρούσε καθημερινή εκπομπή για startups, επιχειρηματικότητα και social media στον Βήμα fm. Αρθρογραφεί στο NEWS247 από το Λονδίνο όπου ζει μόνιμα και εργάζεται ως social media και PR consultant.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα