Δύο δρομολόγια τρένου καθημερινά για Τιθορέα - Μπράλο - Λειανοκλάδι

Τραίνο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου εκτελεί δρομολόγιο.
(EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)
Τραίνο EUROKINISSI

Ανακοινώθηκε πριν από λίγο ότι θα αξιοποιηθεί η παλαιά σιδηροδρομική γραμμή, παρά τη λειτουργία της νέας, διπλής και ηλεκτροκίνητης γραμμής.

Είχε ανακοινωθεί από καιρό η πρόθεση αξιοποίησης της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Τιθορέα – Μπράλος – Λειανοκλάδι, η οποία δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από α νέα τρένα, τα οποία θα κινούνται στη νέα διπλή και μάλιστα ηλεκτροκίνητη γραμμή, που έχει δημιουργηθεί στο τμήμα από την Τιθορέα έως το Λειανοκλάδι και βέβαια ε όλη τη διαδρομή από Αθήνα έως Θεσσαλονίκη.

Υστερα από απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζης και κατόπιν σύσκεψης που έγινε σήμερα υπό τον γενικό γραμματέα του Υπουργείο, Θάνο Βούρδα, με βουλευτές της Φθιώτιδας και Φωκίδας,φορείς της Αυτοδιοίκησης και τις διοικήσεις των Σιδηροδρόμων, ανακοινώθηκε η καθημερινή διέλευση δύο δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη μέσω της παλαιάς γραμμής και ενός επιπλέον κάθε Κυριακή.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν επίσης οι Διοικήσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ. Η σύσκεψη ήταν η τέταρτη σε σειρά συσκέψεων το τελευταίο δίμηνο όπου συζητείτε ο τρόπος της αξιοποίησης της παλαιάς γραμμής, πάντοτε σύμφωνα με τη δέσμευση του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης για μη εγκατάλειψη της γραμμής και της τουριστικής της αξιοποίησης.

Δύο δρομολόγια τρένου καθημερινά για Τιθορέα - Μπράλο - Λειανοκλάδι

Όπως είναι γνωστό το μεσοδιάστημα της προσωρινής απενεργοποίησης της Γραμμής, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τέσσερις μήνες κάλυψε οικονομικά τη λεωφορειακή σύνδεση Τιθορέας – Αμφίκλειας - Μπράλου και τον μήνα Ιούνιο η σύνδεση αυτή καλύφθηκε από το Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΟΣΕ.

Στη σύσκεψη ανακοινώθηκε ότι:

- Η ΓΑΙΑΟΣΕ ολοκληρώνει εντός του Ιουλίου τη μελέτη σκοπιμότητας που έχει ζητήσει του Υπουργείο για τη συγκεκριμένη γραμμή και τα αποτελέσματά της θα χρησιμοποιηθούν στα πλαίσια του επανακαθορισμού των ενισχύσεων των άγονων γραμμών για το 2019 αλλά και για αξιοποίηση από πλευράς της Αυτοδιοίκησης σε θέματα Τουριστικών και περιηγητικών δρομολογίων σε συνεργασία με τους φορείς εκτέλεσης δρομολογίων. Στόχος η εκτέλεση τακτικών δρομολογίων στη διαδρομή Τιθορέα – Μπράλος – Λειανοκλάδι - Στυλίδα.

- Σε συνεννόηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποφασίστηκε η διέλευση δύο δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη την ημέρα (Δρομολόγια 1510 και 1511) μέσω της παλαιάς Γραμμής και ενός επιπλέον κάθε Κυριακή (Δρομολόγια 3520/3521).Η ενεργοποίηση των δρομολογίων θα γίνει, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από την 1ηΙουλίου. Βέβαια σε αυτή τη διαδρομή η κίνηση θα γίνεται με ντιζελοκίνητες μηχανές.

- Ο ΟΣΕ έχει ήδη προχωρήσει στη συντήρηση και τον καθαρισμό της Γραμμής το μήνα Μάιο.

- Η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει από εξάμηνου στείλει στους Δήμους της περιοχής προγραμματική σύμβαση για την αξιοποίηση των κτιρίων στην παλαιά Γραμμή και αναμένει τις παρατηρήσεις τους προκειμένου να προχωρήσει η αξιοποίησή τους από τους ΟΤΑ.

Όπως τονίστηκε από τον γ.γ. του Υπουργείου, όλες αυτές οι ενέργειες και οι πράξεις υπερβαίνουν ακόμη και τις δεσμεύσεις που είχαν αναληφθεί για τουριστική αξιοποίηση της γραμμής και την καθιστούν βασικό δίκτυο του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.

Μετά από τις πρωτοβουλίες αυτές της κυβέρνησης, αποδεικνύεται έμπρακτα η τήρηση των δεσμεύσεων που έχουν αναληφθεί και είναι πια στο πεδίο δράσης της Αυτοδιοίκησης και των φορέων της περιοχής η περαιτέρω αξιοποίηση προκειμένου να δημιουργηθούν συνθήκες εμπιστοσύνης και ενίσχυσης σε δρομολόγια προαστιακού τύπου σε βάθος χρόνου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

ADVERTISING

SHARE: