Νέα τουριστική ταυτότητα από την Περιφέρεια Αττικής

Νέα τουριστική ταυτότητα από την Περιφέρεια Αττικής

Με ένα λιτό λογότυπο, εμπνευσμένο από τον πολιτισμό, η Περιφέρεια Αττικής θα παρουσιάσει τη νέα της τουριστική ταυτότητα στην έκθεση Philoxenia 2017

Μπορεί η Αθήνα να επισκιάζει τουριστικά όλη την Αττική, ωστόσο η Περιφέρεια Αττικής με κινήσεις που κάνει κυρίως στο εξωτερικό, αναδεικνύει το μέγεθος του πολιτισμού, των αξιοθέατων αλλά και των δραστηριοτήτων που μπορεί να κάνει κάποιος ευρύτερα στην Αττική.

Τώρα, με τη νέα της τουριστική ταυτότητα, την οποία η Περιφέρεια Αττική θα παρουσιάσει στη διεθνή έκθεση τουρισμού Philoxenia 2017, στο Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, 10-12 Νοεμβρίου 2017, επιχειρεί να δημιουργήσει νέα δεδομένα.

Η δημιουργία των θεματικών και γεωγραφικών τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών της Αττικής, καθώς και η προβολή τους σύμφωνα με την κεντρική στρατηγική και το σχέδιο τουριστικής προβολής 2016-2020, βρήκε την απεικόνιση της στο νέο τουριστικό λογότυπο της Π.Α. και παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό.

Σε γενικές γραμμές, το τουριστικό λογότυπο είναι λιτό και αντλεί έμπνευση από τα πολιτιστικά στοιχεία και σχήματα, τα χρώματα της θάλασσας και του φωτός που χαρακτηρίζουν διαχρονικά την Αττική, δίνοντας στον επισκέπτη την αίσθηση της διαχρονικότητας του προορισμού με στόχο την εδραίωση της "Αττικής" στην συνείδηση του ταξιδιώτη. Η έμπνευση προέρχεται από την εικόνα ενός ιωνικού κιονόκρανου του Ερεχθείου με φόντο το γαλάζιο Αττικό ουρανό και είναι μια εικόνα, που έχουν απαθανατίσει εκατομμύρια τουρίστες και φωτογράφοι σε έντυπες και ηλεκτρονικές αναφορές. Το σχήμα που περιέχει τον ατέρμονα κοχλία είναι ένα τετράγωνο, με πλευρές πιο ελεύθερες. Το τετράγωνο συμβολίζει τη σταθερότητα και τις 4 εποχές του έτους, ενώ η επιλογή μιας πιο ελεύθερης γραμμής για την περιφέρειά του, παραπέμπει στο ίχνος από ένα ελαφρύ κυματισμό σε μια παραλία. Η σπείρα που συνδυάζει το σχήμα ενός κύκλου, συμβολίζει τον χρόνο, το αέναο, την ανάπτυξη, την συνέχεια, τον ρυθμό της αναπνοής, της ίδιας της ζωής, είναι ένα από τα αρχαιότερα σύμβολα και χρησιμοποιείται από την παλαιολιθική εποχή, ενώ επίσης είναι σχήμα που συναντάμε στα κιονόκρανα του ιωνικού ρυθμού, σχεδόν σε όλα τα σπουδαία ιδιωτικά κτίρια και αρχιτεκτονικά μνημεία μας. (Pavilion)

Το γενικό τουριστικό λογότυπο της Περιφέρειας Αττικής συμπληρώνεται με επί μέρους λογότυπα, που αφορούν όλους τους γεωγραφικούς προορισμούς και τα θεματικά προϊόντα και διαδρομές. Το γενικό τουριστικό λογότυπο, καθώς και όλα τα γεωγραφικά λογότυπα έχουν χρώμα γαλάζιο, ενώ όλα τα θεματικά λογότυπα (προϊόντα και διαδρομές) έχουν χρώμα πορτοκαλί με χρήση ντεγκραντέ, τόσο για το γενικό, όσο και για τα θεματικά λογότυπα, για να προσδώσει την φυσική αίσθηση της εικόνας του ουρανού και του ηλιοβασιλέματος. Το γενικό τουριστικό λογότυπο της Περιφέρειας Αττικής και τα επί μέρους λογότυπα, που αφορούν γεωγραφικούς ή θεματικούς προορισμούς αποτελούνται και από το λεκτικό στοιχείο. Το λεκτικό στοιχείο είναι το όνομα της ευρύτερης περιοχής του προορισμού (π.χ. Athens – In Attica), ή το όνομα του τουριστικού προϊόντος – υπηρεσίας (Culture - In Attica ) καθώς και η εισαγωγή της Περιφέρειας (Region of Attica presents -) Όλα τα αρχεία και το εγχειρίδιο χρήσης θα προωθηθούν στους 66 Δήμους της Περιφέρειας Αττικής για τις δικές τους εφαρμογές σύμφωνα με τις οδηγίες και την έγκριση του ΕΟΤ.

Στο πλαίσιο της δυναμικής παρουσίας της Περιφέρειας Αττικής στην έκθεση Philoxenia 2017, έχουν ήδη προγραμματιστεί και καθοριστεί επαγγελματικές συναντήσεις και επαφές από τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Π.Α με σημαντικούς εμπορικούς τουριστικούς παράγοντες και δημοσιογράφους από Αγγλία, ΗΠΑ, Γερμανία, Ρωσία, Πολωνία, Ουγγαρία, Δανία, Νορβηγία, Τουρκία, Βέλγιο, Σουηδία, Ολλανδία.

Στο περίπτερο της Π.Α. συμμετέχουν και προβάλλουν τους προορισμούς τους οι νησιωτικοί Δήμοι Ύδρας, Πόρου, ο Δήμος Σαρωνικού, καθώς και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΑΙΑ), με τους εκπροσώπους τους.

ADVERTISING

SHARE: