SeaJets: Η θέση της εταιρείας για το περιστατικό με τον καπετάνιο στην Ιο

SeaJets: Η θέση της εταιρείας για το περιστατικό με τον καπετάνιο στην Ιο

Ανυπόστατες και άδικες θεωρεί τις κατηγορίες που της αποδίδονται για δήθεν άρνηση παραλαβής ασθενούς από την Ίο η διοίκηση της Seajets. Τι αναφέρει στην ανακοίνωση της

Θέση για το περιστατικό που συνέβη χθες στο λιμάνι της Ίου πήρε η διοίκηση της SeaJeats. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει:

HSEAJETS, θεωρεί ανυπόστατες και άδικες, τις κατηγορίες που της αποδίδονται για δήθεν άρνηση παραλαβής ασθενούς από την Ίο, την Πέμπτη 5/7/2018, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα την κλήση παροχής εξηγήσεων του πλοιάρχου του ΣΗ ΤΖΕΤ 2 από το Κ.Λ. Πειραιά.

Σχετικά με το συγκεκριμένο συμβάν, το πλοίο παρέμεινε στο λιμάνι ικανό χρόνο για να παραλάβει τον ασθενή, για τον οποίο όμως δεν υπήρξε καμία ενημέρωση σχετικά με τη σοβαρότητα του περιστατικού και την ύπαρξη συνοδού ιατρού. Λόγω άφιξης του επόμενου προγραμματισμένου δρομολογίου στο λιμάνι της Ίου από το BlueStarPatmos, o πλοίαρχος αναγκάστηκε να αποπλεύσει προκειμένου να τηρηθούν οι κανόνες ασφάλειας στο λιμάνι μετά την παρέλευση περίπου 20 λεπτών.

Μετά από παροχή εξηγήσεων στο Κ.Λ Πειραιά, ο πλοίαρχος, όπως ήταν αναμενόμενο, αποχώρησε μετά από λίγα λεπτά, χωρίς καμία δέσμευση.

Η SEAJETS εφαρμόζει πιστά τις διαδικασίες και τους νόμους περί μεταφοράς τραυματιών, για την οποία απαιτείται ενημέρωση του τοπικού πράκτορα και γνωστοποίηση σε αυτόν των στοιχείων του ασθενούς, του οχήματος Ε.Κ.Α.Β, του οδηγού και του συνοδού αυτού, όπως επίσης και της πρωτότυπης ιατρικής βεβαίωσης του παραπέμποντος ιατρού για την αναγκαιότητα μεταφοράς του ασθενούς. Οι παραπάνω απαιτούμενες και υποχρεωτικές διαδικασίες δεν τηρήθηκαν από τους υπευθύνους που χειρίστηκαν το συγκεκριμένο έκτακτο περιστατικό.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία με Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΑΧ πλοίο/α της σε καθημερινά δρομολόγια στο πλαίσιο της κοινωνικής της προσφοράς, ξεκίνησε εδώ και δέκα χρόνια μια πρωτοβουλία προσφοράς δωρεάν μετακίνησης ασθενών που χρειάζονται μεταφορά σε νοσοκομεία που μπορούν να επιληφθούν το ιατρικό περιστατικό. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αφορά στα νησιά των Κυκλάδων, και ειδικότερα στους κατοίκους και στους επισκέπτες των νησιών Μυκόνου, Νάξου και Θήρας, τα οποία παρουσιάζουν πολύ μεγάλη τουριστική κίνηση, αλλά δυστυχώς και αυξημένο αριθμό ατυχημάτων. Αυτό επιβεβαιώνεται και με την από 21/6/2018 επιστολή της εταιρείας προς τα Κέντρα Υγείας ΜΥΚΟΝΟΥ, ΝΑΞΟΥ, ΘΗΡΑΣ, την Περιφέρεια Κυκλάδων, τους Δημάρχους και τα Λιμεναρχεία ΜΥΚΟΝΟΥ, ΝΑΞΟΥ, ΘΗΡΑΣ Λ/Χ ΜΥΚΟΝΟΥ, καθώς και προς τα εν λόγω Ναυτικά Πρακτορεία των ανωτέρω νησιών.

Η SEAJETS δεν πρόκειται να επηρεαστεί από ανυπόστατα σχόλια, κριτικές ή ενέργειες που στόχο έχουν να την πλήξουν προς όφελος τρίτων. Το κοινωνικό έργο της εταιρείας στις Κυκλάδες και ειδικότερα στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες και έκτακτα περιστατικά, είναι έμπρακτα γνωστό σε όλους.

Η SEAJETS είναι και θα παραμείνει στο πλευρό και θα στηρίζει όλους τους Έλληνες πολίτες, αλλά και τους τουρίστες σε κάθε δύσκολη περίπτωση. Η στήριξή της στις τοπικές κοινωνίες του Αιγαίου, θα συνεχίσει αδιάλειπτα και απρόσκοπτα, κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Sea Jet II: Συνελήφθη ο πλοίαρχος-Δεν περίμενε να παραλάβει ασθενή

ADVERTISING

SHARE: