Τουρισμός: Δυνατότητα 170.000 νέων θέσεων εργασίας από την ενίσχυση του ίντερνετ

Ο καλός καιρός και οι υψηλές θερμοκρασίες αν και έχουμε μπεί στο Φθινόπωρο,κρατούν ακόμη τους τουρίστες στην Αθήνα,που το φετινό καλοκαίρι είχε ρεκόρ σε επισκεψιμότητα τουριστών.Στιγμιότυπα από τον βράχο της Ακρόπολης νωρίς το πρωί,Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017 (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)
Ο καλός καιρός και οι υψηλές θερμοκρασίες αν και έχουμε μπεί στο Φθινόπωρο,κρατούν ακόμη τους τουρίστες στην Αθήνα,που το φετινό καλοκαίρι είχε ρεκόρ σε επισκεψιμότητα τουριστών.Στιγμιότυπα από τον βράχο της Ακρόπολης νωρίς το πρωί,Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017 (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI) EUROKINISSI

Η Google και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων διοργάνωσαν εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας μελέτης του Oxford Economics

Της Έφης Καραγιώργου

Περισσότερες από 170.000 νέες θέσεις εργασίας μπορούν να δημιουργηθούν στον ελληνικό τουρισμό από την ενίσχυση του ίντερνετ, σύμφωνα με νέα έρευνα του Oxford Economics.

Μάλιστα με το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online, η Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και το ΣΕΤΕ, έχει ήδη υποστηρίξει 70.000 επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού να αναπτύξουν την ψηφιακή παρουσία τους.

Συγκεκριμένα η Google και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) διοργάνωσαν εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας μελέτης του Oxford Economics, με θέμα: «O αντίκτυπος του διαδικτυακού περιεχομένου στον Ευρωπαϊκό Τουρισμό».

Η μελέτη εξετάζει την αξία του ψηφιακού περιεχομένου για τον τουριστικό τομέα έξι χωρών της νότιας Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, ποσοτικοποιώντας τις δυνατότητες ανάπτυξης και αύξησης της απασχόλησης που δημιουργούνται από την αυξημένη υιοθέτηση του διαδικτύου από τον τουριστικό κλάδο. Σύμφωνα με την μελέτη, ένα 12% της πρόσφατης ανόδου στην απασχόληση στον τουριστικό τομέα οφείλεται στην αύξηση δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου, ενώ υπολογίζεται ότι μπορούν να δημιουργηθούν 170.000 επιπλέον νέες θέσεις εργασίας από την ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το διαδίκτυο αποτελεί κινητήρια δύναμη για τον τουρισμό. Το 56% των τουριστικών εσόδων στις χώρες της Ε.Ε. προέρχεται πλέον από κρατήσεις που έχουν ξεκινήσει ή και ολοκληρωθεί μέσω του διαδικτύου, ποσοστό αυτό ήταν 43% το 2012. Να σημειωθεί ότι το πολιτιστικό περιεχόμενο αποτελεί βασικό στοιχείο στην έρευνα πιθανών ταξιδιωτών όταν αυτοί σχεδιάζουν κάποιο ταξίδι τους. Οι αναζητήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό έχουν αυξηθεί κατά 45% από το 2010.Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, το 35% των τουριστικών αναζητήσεων σχετίζεται με πολιτιστικά αξιοθέατα, μουσική, τέχνες, φεστιβάλ, ιστορικά μνημεία, αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία.

Σύμφωνα με την έρευνα, ένα 12% της πρόσφατης ανόδου στην απασχόληση στον τουριστικό τομέα οφείλεται στην αύξηση δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου. Συνολικά, ο ψηφιακός τουρισμός συνεισφέρει το 3,2% του ΑΕΠ της χώρας μας και το 4% της απασχόλησης. Όπως καταδεικνύει η μελέτη του Oxford Economics, μπορούν να δημιουργηθούν 170.000 επιπλέον θέσεις εργασίας από την αύξηση του ψηφιακού περιεχομένου. Η ευκαιρία αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για την Ελλάδα, όπου ο τουρισμός αποτελεί ένα βασικό κομμάτι της οικονομίας, συνεισφέροντας το 19% του ΑΕΠ.

ADVERTISING

SHARE: