Πώς ένα fake εστιατόριο έγινε το πιο περιζήτητο στο Λονδίνο

Pedestrians walk a flower tribute behind newly installed barriers on Westminster Bridge in London, Monday, June 5, 2017. Police arrested several people and are widening their investigation after a series of attacks described as terrorism killed several people and injured more than 40 others in the heart of London on Saturday. (AP Photo/Tim Ireland)
Pedestrians walk a flower tribute behind newly installed barriers on Westminster Bridge in London, Monday, June 5, 2017. Police arrested several people and are widening their investigation after a series of attacks described as terrorism killed several people and injured more than 40 others in the heart of London on Saturday. (AP Photo/Tim Ireland) AP

Η απόδειξη ότι με την σωστή προώθηση ακόμη και ένα ανύπαρκτο εστιατόριο μπορεί να αξιολογείται ως κορυφαίο ακόμη και σε σελίδες κριτικής που θεωρούνται έγκυρες

Δεν μας έφταναν τα fake news, τώρα έχουμε και fake εστιατόρια που όπως αποδεικνύεται μπορεί να προκαλέσουν φοβερή αναμονή για μια... fake κράτηση. Το θέμα ανέδειξε ένας δημοσιογράφος στο Λονδίνο, ο Oobah Butler, θέλοντας να δείξει πόσο εύκολο είναι να χειραγωγήσεις ιστοσελίδες κριτικής όπως το TripAdvisor, απλά και μόνο προμοτάροντας ένα μη υπαρκτό εστιατόριο στο πιο hot spot της πόλης.

Δημιούργησε, λοιπόν, ένα «φανταστικό» εστιατόριο, που το ονόμασε «The Shed at Dulwich» και ουσιαστικά δεν ήταν κάτι άλλο απ' την πίσω αυλή του σπιτιού του. Άνοιξε και μια ιστοσελίδα, βάζοντας μερικές ψεύτικες φωτογραφίες με gourmet πιάτα και επιστράτευσε φίλους να γράψουν μερικές διθυραμβικές κριτικές στο TripAdvisor για το δήθεν εστιατόριο του.

Παρόλο μάλιστα που δεν είχε αναφέρει διεύθυνση, δίνοντας έτσι μια αίσθηση αποκλειστικότητας στους υποψήφιους «πελάτες» του, ούτε αυτό φάνηκε να υποψιάζει αρκετούς.

Γρήγορα τα πράγματα «ξέφυγαν» λέει ο συγγραφέας, αφού το εστιατόριο του ανέβηκε πολύ ψηλά στη λίστα με τα καλύτερα του Λονδίνου, ενώ άρχισε να λαμβάνει e-mails και τηλεφωνικές κλήσεις για μια κράτηση. Έτσι, έφτασε στο σημείο όχι μόνο να είναι κορυφαίο στην κατάταξη για δύο εβδομάδες αλλά να είναι και φουλ σε κρατήσεις για διάστημα έξι εβδομάδων!

Πώς ένα fake εστιατόριο έγινε το πιο περιζήτητο στο Λονδίνο

Το πιο παράξενο είναι ότι προμηθευτές μαντεύοντας τη διεύθυνση του εστιατορίου άρχισαν να στέλνουν δείγματα και κάποιοι να στέλνουν βιογραφικά αναζητώντας δουλειά. Ακόμη και εταιρείες δημοσίων σχέσεων άρχισαν να τον προσεγγίζουν, χωρίς να έχει σερβίρει ούτε ένα πιάτο.

Με πληροφορίες από fortune

ADVERTISING

SHARE: