Σε φιλοκυβερνητικό όμιλο πουλήθηκαν Hurriyet και CNNTurk

Γυναίκα στην Άγκυρα διαβάζει την Hurriyet
Γυναίκα στην Άγκυρα διαβάζει την Hurriyet AP

Στα χέρια του ιδιοκτήτη των Milliyet και Vatan περνάει ο όμιλος Dogan έναντι 1,25 εκατ. δολαρίων

Στον φιλοκυβερνητικό επιχειρηματία Ερντογάν Ντεμιρόρεν πουλήθηκε ειδησεογραφικός όμιλος Dogan Media, ο οποίος περιλαμβάνει τις εφημερίδες Hurriyet, Posta και Fanatik και τα τηλεοπτικά κανάλια CNNTurk και Kanal D.

Όπως αναφέρει ο ιστότοπος T24, η μεταβίβαση πραγματοποιήθηκε έναντι 1,25 δισ. δολαρίων.

Ο Ντεμιρόρεν, που κατέχει επίσης την ενεργειακή εταιρεία Milangaz και το εμπορικό κέντρο Demirören İstiklal στην Κωνσταντινούπολη, το 2011 είχε αγοράσει και τις εφημερίδες Milliyet και Vatan, οι οποίες σταδιακά απώλεσαν οποιουδήποτε είδους περιεχόμενο μπορεί να ενοχλούσε την κυβέρνηση Ερντογάν.

Πάντως, όπως αναφέρει το T24 θεωρείται πως υπάρχουν κι άλλες πηγές κεφαλαίου πίσω από την εξαγορά του ομίλου.

ADVERTISING

SHARE: