Βίντεο: Η στιγμή που το αυτόνομο όχημα της Uber σκότωσε πεζή στην Αριζόνα

Βίντεο: Η στιγμή που το αυτόνομο όχημα της Uber σκότωσε πεζή στην Αριζόνα
Στιγμιότυπο απ' το πρώτο θανατηφόρο ατύχημα με αυτοκίνητο χωρίς οδηγό, με θύμα μια γυναίκα στην Αριζόνα(Tempe Police Department via AP) AP

Νέες εικόνες απ' το πρώτο δυστύχημα του είδους εγείρουν ερωτήματα σχετικά με το γιατί δεν σταμάτησε το τελευταίας τεχνολογίας αυτοκίνητο χωρίς οδηγό

Βίντεο απ’ τη στιγμή που το πρώτο αυτόνομο αυτοκίνητο της Uber χτύπησε και σκότωσε μια πεζή, ήρθε στη δημοσιότητα εγείροντας ερωτήματα για τους λόγους που δεν σταμάτησε τη στιγμή που εμφανίστηκε άνθρωπος στην πορεία του.

Η αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα δύο βίντεο απ’ το συμβάν: ένα έξω απ’ το όχημα και ένα που δείχνει το εσωτερικό του Volvo SUV, που χτύπησε τη 49χρονη Elaine Herzberg. Στο διάρκειας 4 δευτερολέπτων εξωτερικό βίντεο φαίνεται το αυτοκίνητο να κινείται σε ένα σκοτεινό και άδειο δρόμο, καθώς πέφτει πάνω στη γυναίκα που διασχίζει τον δρόμο. Στο άλλο βίντεο, διάρκειας 14 δευτερολέπτων, φαίνεται ο χειριστής του οχήματος, που αναγνωρίστηκε απ’ την αστυνομία ως η Rafaela Vasquez, να κοιτάζει κάτι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και όχι στον δρόμο τη στιγμή της σύγκρουσης. Δείχνει σοκαρισμένη την τελευταία στιγμή, μόλις συνειδητοποίησε πως δεν σταμάτησε το αυτοκίνητο.

Η Uber γενικά αναφέρεται στους χειριστές των αυτόνομων οχημάτων της ως «οδηγούς ασφαλείας» που μπορούν να παρέμβουν και να αποκτήσουν τον έλεγχο του οχήματος, αλλά γενικά αφήνει τα οχήματα στην αυτόνομη λειτουργία. Τα αυτοκίνητα αυτά γενικά βασίζονται σε αισθητήρες ραντάρ που υποτίθεται ότι είναι φτιαγμένοι για να εντοπίζουν πεζούς, ποδηλάτες, αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια.

Για την ώρα δεν είναι σαφές το τι έγινε στη συγκεκριμένη περίπτωση και οι εισαγγελείς δεν έχουν καταλήξει ακόμα
στο αν θα ασκήσουν κακουργηματικές διώξεις.

Οι εταιρείες που έχουν αναπτύξει την τεχνολογία αυτόνομης κίνησης υποστηρίζουν ότι τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή απ’ τους ανθρώπους, αλλά αρκετοί σκεπτικιστές σημειώνουν ότι η βιομηχανία εισέρχεται σε μια επικίνδυνη φάση καθώς τα αυτοκίνητα δεν είναι ακόμα πλήρως αυτόνομα, ενώ οι χειριστές δεν εμπλέκονται εντελώς.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα