Τα καλύτερα hot-spot της Αθήνας

Τα καλύτερα hot-spot της Αθήνας
Νικόλας Κατσαρός

Ο Δημήτρης Μπαλής ανακαλύπτει, οδηγώντας το νέο SEAT Arona, ορισμένα από τα καλύτερα σημεία ενδιαφέροντος

Φωτογραφίες: Νικόλας Μάστορας

Τι πιο ιδανικό από το να περιπλανηθείς σε ορισμένα από τα καλύτερα σημεία της Αθήνας, ευρύτερα της Αττικής θα έλεγα καλύτερα, και μάλιστα με ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο.

Πήραμε λοιπόν το new entry μοντέλο στα crossovers, το SEAT Arona, και επιλέξαμε να κάνουμε τις βόλτες μας στα hot-spot σημεία της επιλογής μας. Ελπίζω να συμφωνήσετε μαζί μας, ότι πράγματι, αυτά τα μέρη, προσφέρουν τη διαφορετικότητα που θέλουμε, για να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα, όπως επίσης και το γεγονός ότι το νέο Arona ταιριάζει «γάντι» με αυτές τις επιλογές. Και για ποιο λόγο; Μα δεν είναι άλλος από τον διττό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, που ενώ βασίζεται σε αμάξωμα πόλης, έχει τέτοια χαρακτηριστικά που το κάνουν να παίρνει τα βουνά. Κοσμοπολίτικο σε εμφάνιση, με νεανικό στυλ και διχρωμία στην οροφή, η αλήθεια είναι ότι δεν πέρασε απαρατήρητο.

Πηγαίνοντας προς την Κηφισιά, θέλοντας να ξεκινήσω από τα βόρεια, περιεργαζόμουν το Arona, το πιο μικρό crossover της ισπανικής μάρκας, μικρότερο του Ateca, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Ibiza. Οι σχεδιαστές φαίνεται αμέσως ότι έκαναν θαυμάσια δουλειά. Στην καμπίνα το ταμπλό έχει οδηγοκεντρικό στήσιμο, το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος, κάτι που προσδίδει σπορτίφ χαρακτήρα, φέρει οθόνη αφής ιδιαίτερα εύχρηστη και πλήρη στην έκδοση δοκιμής, διακόπτες πέριξ του λεβιέ ταχυτήτων και νεανικές ταπετσαρίες.

Στη Κηφισιά, ποτέ μια βόλτα δεν είναι αρκετή καθώς για να θαυμάσεις τα παλιά αρχοντικά χρειάζεται να περάσεις πολλές φορές. Στέκουν για δεκαετίες αγέρωχα, ορισμένα καλοσυντηρημένα κι άλλα όχι, πάντα όμως με την αρχοντιά που θυμίζει ένα ένδοξο παρελθόν και μια περιοχή που κάποτε για τους Αθηναίους ήταν μια κοντινή εκδρομή…

Νικόλας Κατσαρός

 

Το προπύργιο των βορείων προαστίων, φιλοδοξεί να μπει στη διεθνή τουριστική ατζέντα, ενώ ταυτόχρονα είναι μία από τις πιο… πράσινες βόλτες εντός Αττικής. Μόλις περνάς την πύλη του Πάρκου, είναι σαν να μπαίνεις σε κινηματογραφικό πλατό της εποχής του ’30. Εδώ γίνεται κάθε χρόνο και η περιβόητη ανθοκομική έκθεση της Κηφισιάς. Αρκεί μια μικρή βόλτα για να δείτε την εξαιρετική αγορά, αλλά και τα καφέ της περιοχής.

Νικόλας Κατσαρός

Φεύγοντας από την Κηφισιά, κατεβαίνοντας την Εθνική Οδό, στην έξοδο για Βαρυμπόμπη, πήραμε μια ακόμη γεύση του παρελθόντος. Κι αυτό επειδή πήγαμε στα πρώην Βασιλικά κτήματα στο Τατόι, με τα εγκαταλελειμμένα ανάκτορα. Δυστυχώς δεν έχουν αξιοποιηθεί δεκαετίες τώρα, κάτι που αν είχε συμβεί θα ήταν αναμφισβήτητα κορυφαία ατραξιόν της Αττικής.

Νικόλας Κατσαρός

 

Το Arona με τον χιλιάρη κινητήρα turbo με τους 115 ίππους κινήθηκε ευχάριστα στη διαδρομή και η υπερυψωμένη θέση οδήγησης μας έκανε να νιώθουμε εκτός από άνετα και με καλύτερη οπτική γωνία. Ωστόσο, περιμέναμε μια πιο δύσκολη διαδρομή, για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα.

Nichoas Mastoras

 

Πήραμε λοιπόν τον δρόμο για την Πάρνηθα – αλήθεια πόσοι έχουν πάει εκεί, κι όμως είναι τόσο κοντά στην Αθήνα. Μια στάση στο τελεφερίκ που λειτουργεί κάθε μέρα εκτός Τρίτης για συντήρηση, είναι αρκετή. Όσοι θέλουν, ανεβαίνουν στο Μον Παρνές δωρεάν, όλο το 24ωρο, όμως εγώ επέλεξα να φθάσω οδηγώντας το Arona στον φιδίσιο δρόμο. Σε 20 λεπτά φθάνεις ψηλά, ατενίζοντας τη θέα, αλλά αυτό που μου άρεσε ήταν η κλιμάκωση στο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Άμεση απόκριση, και με ροπή που σε ξεκόλλαγε στην έξοδο της ανηφορικής στροφής. Μου έκανε εντύπωση, ότι παρά το σχετικά ψηλό αμάξωμα, δεν είχε καθόλου κλίσεις και ειδικά στις κλειστές στροφές στεκόταν υπέροχα. Πήγαμε μέχρι το ένα καταφύγιο, στο Μπάφι (υπάρχει και το Φλαμπούρι), βλέποντας τα ελάφια που παραδόξως είναι πολύ ήρεμα.

Νικόλας Κατσαρός

 

Στο καταφύγιο θα βρείτε εξαιρετικό φαγητό όλη τη μέρα, διαμονή σε φθηνές τιμές και πολλές δραστηριότητες να κάνετε, με βάση την πεζοπορία. Όσο για το Καζίνο Μον Παρνές, λειτουργεί καφέ και εστιατόριο, μεσημέρι βράδυ. Για το ξενοδοχείο που βλέπαμε στις παλιές ελληνικές ταινίες, δεν γίνεται λόγος, διότι έχει μείνει μόνο ως κτίριο.

Νικόλας Κατσαρός

Κατεβαίνοντας προς τα νότια, επόμενη στάση το Μικρολίμανο, με το δίχρωμο Arona να καθρεφτίζεται στα νερά του Αργοσαρωνικού και να κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν επίμονα να το δουν στο διάβα του. Το πολυτραγουδισμένο λιμανάκι του Πειραιά, είναι εξαιρετικά φωτογενές. Κάναμε μια βόλτα μπροστά από τις καφετέριες και τα εστιατόρια, την πασαρέλα, όπως την αποκαλούν οι ντόπιοι και συνεχίσαμε ως την πλατεία Αλεξάνδρας, όπου κοσμείται με το γλυπτό «Πυρρίχιο Πέταγμα» αφιερωμένο στην γενοκτονία των Ποντίων. Ανεβήκαμε και στην Καστέλλα, χτισμένη αμφιθεατρικά, με πάμπολα σκαλάκια και κτίρια κλασικής αρχιτεκτονικής σε κάθε στροφή.

Νικόλας Μάστορας

 

Γυρίζοντας προς την παραλιακή, πήραμε τον παράδρομο της Λ. Ποσειδώνος, με κατεύθυνση το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Είναι το κόσμημα της Αθήνας, ό,τι καλύτερο έχει αυτή τη στιγμή να επιδείξει η πόλη, σε νέα κατασκευή. Πέρα από τη μοντέρνα αρχιτεκτονική που κερδίζει το ενδιαφέρον, στους χώρους του συνολικής έκτασης 210.000 τετραγωνικών στρεμμάτων που περιλαμβάνουν κήπο, βιβλιοθήκη, κανάλι, όπερα, αναγνωστήρια, χώρους διαλέξεων και πολλά άλλα, μπορείτε να περάσετε ολόκληρη την ημέρα αλλά και τη νύχτα. Υπάρχει βέβαια και δυνατότητα για πολλές αθλητικές δραστηριότητες.

Νικόλας Μάστορας

 

Η φυσιολογική κατάληξη της βόλτας μας, είναι το Κουκάκι. Η πάλαι ποτέ σιωπηλή γειτονιά των Αθηνών, στα μετόπισθεν του νέου Μουσείου της Ακρόπολης αλλά και του φρέσκου μουσείου Μοντέρνας Τέχνης (παλαιό ΦΙΞ), έχει πλέον γίνει το ορμητήριο του εξερευνητή μια και τα τουριστικά καταλύματα ξεφυτρώνουν το ένα πίσω από το άλλο. Παρ’ όλα αυτά κρατά ακόμα το άρωμα της παλιάς Αθήνας και μια βόλτα στους δρόμους της, αξίζει για να δούμε νεοκλασικά σπίτια, παλιούς κινηματογράφους, καπηλειά, το Μουσείο Συναισθημάτων αλλά και τον Σύλλογο Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου που θα αναγνωρίσει κανείς από τους πολλούς «Σκαραβαίους» που παρκάρουν απ’ έξω.

Νικόλας Μάστορας

 

Παρκάραμε το Arona και περπατήσαμε στους παράλληλους πεζόδρομους Ολύμπου και Δράκου, με τα καφέ και τα μεζεδοπωλεία να ξεπηδούν δεξιά κι αριστερά.

Ξεκουραστήκαμε σε ένα από αυτά και ξεφυλλίσαμε λίγο τις σκέψεις μας, με το νέο SEAT Arona να κατέχει περίοπτη θέση. Πραγματικός σύντροφος σε κάθε αναζήτηση, στην καθημερινότητα και στο ταξίδι, ένα πολυτάλαντο αυτοκίνητο με υπερπλούσιο εξοπλισμό να χαρακτήρα, που εκτός από τον κινητήρα δοκιμής μας, προσφέρεται και με μοτέρ βενζίνης 1.0 TSI με 95 hp, 1.5 TSI EVO με 150 hp, καθώς και με κινητήρα πετρελαίου 1.6 TDI με 95 hp και 115 hp. Mετά τα μέσα του 2018 θα λανσαριστεί ο κινητήρας διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο – βενζίνη) 1.0 TSI – 90 hp CNG…

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα