imc.16: Η αφρόκρεμα του ελληνικού Interactive Marketing

imc.16: Η αφρόκρεμα του ελληνικού Interactive Marketing

Πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία την Παρασκευή το ετήσιο συνέδριο του Iab Hellas για το Interactive Marketing

Με την συμμετοχή κορυφαίων Ελλήνων και ξένων ομιλητών και την παρουσία περίπου 400 στελεχών της αγοράς των media και της διαφήμισης ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στον πολυχώρο "Προορισμός Παπαστράτος" το συνέδριο Interactive Marketing, imc.16 που πραγματοποιήσε το IAB Hellas.

Από τους ξένους ομιλητές ξεχώρισαν οι τοποθετήσεις των Guy Phillipson για τις τάσεις στην αγορά digital με παραδείγματα από την Μεγάλη Βρετανία καθώς και της Barbara Topol, Head of Agencies CEE του Facebook η οποία επικεντρώθηκε στην δυναμική του video στις κινητές συσκευές.

imc.16: Η αφρόκρεμα του ελληνικού Interactive Marketing

Στο συνέδριο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην ευρύτερη αγορά, μετά από την επίσημη της παρουσία πριν από δύο εβδομάδες, η προσπάθεια της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου για αυτορύθμιση του χώρου της ψηφιακής ενημέρωσης.

Από το βήμα του συνεδρίου ο Πρόεδρος της ΕΝΕΔ, κ. Δημήτρης Μάρης τόνισε ότι προς αυτή την κατεύθυνση φιλοδοξεί να συμβάλλει και ο Κώδικας Δεοντολογίας των Ελληνικών Ψηφιακών Μέσων Ενημέρωσης που έθεσε σε εφαρμογή η Ένωση καθώς και περαιτέρω πρωτοβουλίες που αναμένεται να λάβουν χώρα το επόμενο διάστημα.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μάρης "Η κίνηση αυτή της ΕΝΕΔ αποτελεί ένα πλαίσιο αυτοδέσμευσης για την ποιότητα της ενημέρωσης των ψηφιακών μέσων των μελών της και αποτελεί την πρώτη φάση ενός στρατηγικού σχεδιασμού για την δημιουργία ενός Ολοκληρωμένου Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας των μέσων μας".

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Δημήτρης Μάρης

ADVERTISING

SHARE: