Στα περιφερειακά ΜΜΕ το 30% της διαφημιστικής δαπάνης του Δημοσίου

Συνάντηση του Υπουργού παιδείας Κωστα Γαβρόγλου και του Υπουργού ψηφιακής πολιτικής Νίκου Παππά,για την ανακοίνωση του προυπολογισμού τοποθέτησης οπτικών ινών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ,Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017 (EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)
Συνάντηση του Υπουργού παιδείας Κωστα Γαβρόγλου και του Υπουργού ψηφιακής πολιτικής Νίκου Παππά,για την ανακοίνωση του προυπολογισμού τοποθέτησης οπτικών ινών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ,Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017 (EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ) EUROKINISSI

Σχετική εγκύκλιο εξέδωσε το υπουργείο ΨΗΠΤΕ

Στα περιφερειακά ΜΜΕ θα κατευθύνεται υποχρεωτικά το 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης φορέων του Δημοσίου, σύμφωνα με την εγκύκλιο που εξέδωσε το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Επικοινωνίας, με την ευκαιρία της κατάθεσης των υπό έγκριση προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής για το 2018 από υπουργεία και νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του δημοσίου τομέα.

Στην εγκύκλιο, που απεστάλη σε Υπουργεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Περιφέρειες και Δήμους, καθώς και τους εποπτευόμενους φορείς αυτών, γίνονται οι εξής επισημάνσεις:

Στα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής θα πρέπει να περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση).

Σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης θα επιβάλλει στον υπόχρεο φορέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.

Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης εκφράζει εμπράκτως την πρόθεσή του για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο 2328/1995, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

ADVERTISING

SHARE: