Black Friday: Και τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα μπαίνουν στο παιχνίδι

Black Friday: Και τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα μπαίνουν στο παιχνίδι
AP Photos / Robert F. Bukaty

Μερίδιο από τα χρήματα που θα δαπανήσουν οι Έλληνες την Black Friday θέλουν να διεκδικήσουν και ορισμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ μέσω προσφορών

Μπορεί στην Ελλάδα την έλευση του Black Friday και τον “χορό να τον έσυραν” οι αλυσίδες τεχνολογίας όμως στην χώρα που γεννήθηκε, την Αμερική το παιχνίδι το κάνουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα αυτές που διαθέτουν hyper markets με πρώτη και καλύτερη την Walt Mart.

Στην Ελλάδα η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έδειξε να να έχει εμπορικά αντανακλαστικά στο Black Friday είναι η Lidl η οποία για τις 24 Νοεμβρίου έχει ήδη προγραμματίσει να κάνει εκπτώσεις σε 11 προϊόντα της, κυρίως ηλεκτρικές συσκευές και μηχανήματα ενώ δεν λείπουν και τα τρόφιμα. Το μέγεθος των εκπτώσεων που αφορούν μόνο την συγκεκριμένη ημέρα ξεκινάει από 28% και φτάνει έως 43%.

Πέρα όμως από τα Lidl και όποιες προσφορές κάνουν και οι υπόλοιπες αλυσίδες που διαθέτουν φυσικά καταστήματα στο παιχνίδι της Black Friday έχουν μπει και τα ηλεκτρονικά καταστήματα σούπερ μάρκετ τα οποία με αυτό τον τρόπο θέλουν να κερδίσουν μερίδιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα, τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ διέθεταν ποσοστό κάτω του 1% στην συνολική αγορά όμως τα μερίδια τους αν και μικρά αυξάνονται ραγδαία μήνα με τον μήνα.

Στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ οι προσφορές για την Black Friday αφορούν κυρίως καθαριστικά και απορρυπαντικά, με έμφαση στις μεγάλες συσκευασίες ή στις πολυσυσκευασίες. Παράλληλα υπάρχουν αρκετές προσφορές – όπως όμως και τις υπόλοιπες ημέρες – όπου για κάθε προϊόν προσφέρεται ένα ακόμη δωρεάν.

Φωτογραφία: AP Photo/Robert F. Bukaty

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα