Στην Αθήνα το Σάββατο το 1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

Στην Αθήνα το Σάββατο το 1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας
ACTION IMAGES PRESS AGENCY

Την ισχυροποίηση  του ξενοδοχειακού δυναμικού της Ελλάδας απέναντι στον ανταγωνισμό, μέσω της γνώσης και ενημέρωσης για τις τελευταίες διεθνείς εξελίξεις και τάσεις στο χώρο της ποιοτικής φιλοξενίας, αναδεικνύει το 1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

Πολλά αλλάζουν καθημερινά στο χώρο των ξενοδοχείων και συνεχώς αναπτύσσονται νέες τάσεις. Η Ελλάδα, που χρόνο με το χρόνο υποδέχεται περισσότερο τουρισμό και ταυτόχρονα οι ξενοδοχειακές υποδομές της βελτιώνονται, με πιο ποιοτικά ξενοδοχεία, παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις μέσω του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, το οποίο διοργανώνει στο Metropolitan Expo, το 1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, στις 25 Νοεμβρίου 2017.

Στο Φόρουμ που πραγματοποιείται στο περιθώριο της έκθεσης XENIA 2017, με τη συμμετοχή κορυφαίων ξένων και Ελλήνων ομιλητών από την τουριστική βιομηχανία, την ακαδημαϊκή κοινότητα και τις συμβουλευτικές επιχειρήσεις, θα συζητηθούν οι αλλαγές του τουριστικού περιβάλλοντος παγκοσμίως, ενώ θα αναπτυχθούν προτάσεις για την καλύτερη δυνατή διείσδυση των επιχειρήσεων φιλοξενίας στο νέο περιβάλλον ζήτησης και προσφοράς που διαμορφώνεται στον τουρισμό.

«Το ξενοδοχειακό προϊόν όπως το γνωρίσαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια αλλάζει. Αφενός, ο ανταγωνισμός των καταλυμάτων της συνεργατικής οικονομίας απέναντι στον αδειοδοτημένο τομέα, δηλαδή στα κλασσικά ξενοδοχεία, και αφετέρου, η διαφοροποίηση των πελατειακών ομάδων των ξενοδοχείων, με την είσοδο στην αγορά των Millennials και στη συνέχεια της Generation z, οι οποίες έχουν διαφορετικές απαιτήσεις και προσδοκίες από το ξενοδοχειακό προϊόν, διαφοροποιούν ριζικά τα ισχύοντα ξενοδοχειακά πρότυπα. Πλέον οι παραδοσιακές ξενοδοχειακές υπηρεσίες κατατάσσονται χαμηλότερα στις απαιτήσεις των νέων πελατειακών ομάδων, με τις απαιτήσεις για καλύτερες προσωποποιημένες και ηλεκτρονικές υπηρεσίες να είναι πολύ ψηλά πλέον στις προτιμήσεις τους,» επισημαίνει ο πρόεδρος του ΞΕΕ, Γιώργος Τσακίρης.

«Τα ξενοδοχειακά καταλύματα της νέας εποχής επιβάλλεται να ανταγωνίζονται τα καταλύματα της συνεργατικής οικονομίας με ίσους όρους στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες τους και για τον λόγο αυτό χρειάζονται διαδραστικά sites που θα εξυπηρετούν όλες τις ανάγκες ενημέρωσης και κράτησης των πελατών αποτελεσματικά,» προσθέτει ο Γιώργος Τσακίρης και καταλήγει: «οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες εντάσσουν νέα brands στο χαρτοφυλάκιό τους, που παρέχουν υπηρεσίες καινοτόμες, διαδικτυακά προσβάσιμες και συγχρόνως οικείες στα νέα πελατειακά κοινά. Το νέο περιβάλλον που θα διαμορφωθεί στο μέλλον για το ξενοδοχείο και τις υπηρεσίες φιλοξενίας που αυτό θα παρέχει, καθώς και τον τρόπο που θα τις παρέχει, θα συζητηθούν στις 25 Νοεμβρίου 2017, στο 1ο Διεθνές Φόρουμ για τη Φιλοξενία που γίνεται στο συνεδριακό χώρο του Metropolitan Expo παράλληλα με τη διεθνή έκθεση XENIA.»

Τώρα, όσον αφορά στις θεματικές ενότητες του Συνεδρίου είναι οι εξής:

  • Από την ψηφιοποίηση στην τεχνητή νοημοσύνη: Τα ξενοδοχεία στην εποχή της επανάστασης της τεχνολογίας
  • Τα ξενοδοχεία ανανεώνονται: Νέα, εξειδικευμένα ξενοδοχειακά προϊόντα
  • Μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συμπεριφορές: Μια νέα αγορά ανατέλλει
  • Οι ξενοδοχειακές πωλήσεις και το marketing στην εποχή της τεχνολογίας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουρισμός

ADVERTISING

SHARE: