Εγκρίθηκε το νομοσχέδιο για εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί και νέο ΚΟΚ

Διαμαρτυρία οδηγών ταξί στην Αθήνα την Τετάρτη 9 Νομεβρίου 2016.
(EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)
Διαμαρτυρία οδηγών ταξί στην Αθήνα την Τετάρτη 9 Νομεβρίου 2016. (EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ) EUROKINISSI

Κριτική του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη στη Beat για μη απόδοση φόρου εισοδήματος στην Ελλάδα και χρηματοδότηση από offshore. Ανέφερε ότι το ΣΔΟΕ θα έχει πολύ δουλειά μετά από όσα δήλωσε ο επικεφαλής της Beat

Με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών να ασκεί σκληρή κριτική στην Beat (πρώην Taxibeat) για την παραδοχή του επικεφαλής της Νίκου Δρανδάκη ότι δεν καταβάλλει φόρο εισοδήματος στην Ελλάδα, εγκρίθηκε στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής το νομοσχέδιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί και τον νέο ΚΟΚ.

Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν τα κόμματα της συμπολίτευσης. Οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης δήλωσαν επιφύλαξη για την Ολομέλεια με εξαίρεση το ΚΚΕ που δήλωσε «παρών». Τη συζήτηση έκλεισε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος άσκησε δριμεία κριτική στις αναφορές του επικεφαλής της εταιρείας Beat Ν. Δρανδάκη για τις φορολογικές πρακτικές που ακολουθεί σε Ελλάδα και εξωτερικό.

«Κάποιες εταιρείες διαμεσολάβησης ξεσκίζουν τη νομοθεσία, χωρίς να πληρώνουν φορολογία» είπε ο κ. Σπίρτζης και υπογράμμισε ότι ο κ. Δρανδάκης παραδέχτηκε ότι η Beat δεν πληρώνει φορολογία εισοδήματος. «Ο έλληνας πολίτης μέσα στην κρίση μπαίνει στο Ταξί από το “ελληνικό θαύμα” και τα λεφτά του πηγαίνουν έξω εν μέσω capital control. Αυτή η εταιρεία δεν πληρώνει ούτε ένα ευρώ φόρο εισοδήματος» κατήγγειλε.

Ο κ. Σπίρτζης καταλόγισε επίσης στον κ. Δρανδάκη ότι παραδέχτηκε πως υπήρχε χρηματοδότηση στην εταιρεία του από offshore. «Μας εμπαίζουν, λένε ότι δεν κάνουν εκπτώσεις αλλά επιδότηση. Είναι να τρελαίνεσαι» ανέφερε και καταλόγισε «μαύρες, κατάμαυρες» ζώνες στη λειτουργία της Beat. «Το ΣΔΟΕ θα έχει πολύ δουλειά μετά από αυτά που είπε ο κ. Δρανδάκης» συμπλήρωσε ο υπουργός.

ADVERTISING

SHARE: