ΕΡΤ: Καλύψαμε το συλλαλητήριο εκτενέστερα από τα ιδιωτικά κανάλια

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΡΟΥ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: LATO KLODIAN / EUROKINISSI)
ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΡΟΥ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: LATO KLODIAN / EUROKINISSI) EUROKINISSI

Η ΕΡΤ παραδέχεται πως υπήρξε "ανθρώπινο λάθος" σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων, το οποίο όπως αναφέρει "διορθώθηκε άμεσα"

Ανακοίνωση με την οποία απαντά στις κατηγορίες ότι δεν κάλυψε εκτενώς το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης εξέδωσε η ΕΡΤ.

Η κρατική τηλεόραση αναφέρει πως πράγματι υπήρξε "ανθρώπινο λάθος" σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων το οποίο όμως "διορθώθηκε αμέσως". "Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ", προστίθεται.

Επίσης, η ΕΡΤ διευκρινίζει πως "χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ για το συγκεκριμένο θέμα (κάλυψη συλλαλητηρίου) ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια". Τέλος, κάνει λόγο για "στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης".

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

"Σχετικά με δημοσιεύματα για την κάλυψη του χθεσινού συλλαλητηρίου στη Θεσσαλονίκη από την ΕΡΤ, το Γραφείο Τύπου της εταιρείας επισημαίνει τα εξής:

Η ΕΡΤ κάλυψε χθες και σήμερα ειδησεογραφικά το συλλαλητήριο, με εκτενή ρεπορτάζ που μετέδωσαν όλα τα δελτία και οι ενημερωτικές εκπομπές της, ακριβώς όπως γίνεται παγίως για την κάλυψη κάθε κινητοποίησης.

Ο χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ για το συγκεκριμένο θέμα ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια. Τα στοιχεία που αποδεικνύουν του λόγου του αληθές έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Όσον αφορά σε κατηγορίες περί εσφαλμένης πληροφόρησης από την ιστοσελίδα της ΕΡΤ σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων στο συλλαλητήριο, αυτό οφείλεται σε ένα – εμφανές για κάθε καλόπιστο – ανθρώπινο λάθος, το οποίο διορθώθηκε σε λίγα λεπτά. Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ. Παρότι βεβαίως η ΕΡΤ το διόρθωσε πρώτη, συγκεκριμένοι κύκλοι επιλέγουν για μία ακόμα φορά τη στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης".

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Σκόπια, ΕΡΤ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

ΕΛ.ΑΣ: 90.000 οι συμμετέχοντες στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία

ΝΔ: Ελλιπέστατη η κάλυψη του συλλαλητηρίου της Θεσσαλονίκης από την ΕΡΤ

Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία: Κραυγές μισαλλοδοξίας στο ψήφισμα

Φραγκούλης Φράγκος: Από το συλλαλητήριο σε νέο κόμμα;

Μπουτάρης: Κακή η αντίληψη ότι η Μακεδονία είναι μόνο ελληνική

ADVERTISING

SHARE: