Παππάς: Βήμα διαφάνειας η τροπολογία για τις διαφημίσεις στα ΜΜΕ

Παππάς: Βήμα διαφάνειας η τροπολογία για τις διαφημίσεις στα ΜΜΕ
Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς στο βήμα της βουλής Eurokinissi

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση επιθυμεί βιώσιμα κανάλια προς όφελος των εργαζομένων. Ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει κανένα ενδεχόμενο απόσυρσης της ΕΡΤ από τις διαφημίσεις.

Σήμερα αναμένεται να ψηφιστεί στη Βουλή η τροπολογία για την τιμολόγηση των διαφημίσεων στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, με τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής Νίκο Παππά να διαβεβαιώνει την Ολομέλεια ότι με τις διατάξεις γίνεται ένα βήμα διαφάνειας στο χώρο.

«Κάνουμε ένα πολύ σημαντικό βήμα ώστε να εμπεδωθούν κανόνες διαφάνειας» τόνισε στην Ολομέλεια της Βουλής ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής και καταλόγισε στις προηγούμενες κυβερνήσεις ότι κληροδότησαν στον ΣΥΡΙΖΑ ένα καθεστώς «ηθελημένης αδιαφορίας» με «γκρίζες ζώνες». Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής ξεκαθάρισε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι μια ρυθμισμένη αγορά με τηλεοπτικούς σταθμούς οι οποίοι δεν θα είναι προβληματικοί και υπερχρεωμένοι κάτι που θα έχει όφελος για τους εργαζόμενους και της αγοράς. «Είχαμε φαινόμενα όπου διαφημιστικές εταιρείες διεκδικούσαν να πληρωθούν από τηλεοπτικούς σταθμούς κι όχι από τους διαφημιζόμενους κάτι που οδηγούσε σε συμπίεση των οικονομικών των τηλεοπτικών σταθμών» ανέφερε ο κ. Παππάς.

Παρουσιάζοντας τις διατάξεις της τροπολογίας ο κ. Παππάς σημείωσε ότι προβλέπει πως όλες οι παράμετροι μιας διαφημιστικές ενέργειας πρέπει να είναι γνωστές στο Μέσο Ενημέρωσης, στο διαφημιζόμενο και το διαφημιστή. Επίσης οι επιστροφές μειώνονται σε 4% από 9,9% που προέβλεπε ο λεγόμενος «Νόμος Βενιζέλου». Μάλιστα δεν επιτρέπεται να δίνονται σε είδος (διαφημιστικός χρόνος ή χώρος). Ακόμη προβλέπεται ότι τυχόν εκπτώσεις του κύκλου εργασιών θα γίνονται μόνο αν υπάρχει σχετική σύμβαση μεταξύ του μέσου και του διαφημιζόμενου. Σε περίπτωση που μεσολαβεί διαφημιστής θα πρέπει να υπογράφει και αυτός τη σχετική σύμβαση. Ο κ. Παππάς υπογράμμισε ότι με την πρόβλεψη αυτή μπαίνει «τέλος στο καθεστώς των ορφανών τιμολογίων».

Επίσης ο κ. Παππάς ξεκαθάρισε, απαντώντας σε σχετικές αναφορές βουλευτών, ότι δεν υπάρχει ενδεχόμενο να αποσυρθεί η ΕΡΤ από το χώρο των διαφημίσεων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα