Burberry, το πιο δημοφιλές βρετανικό brand στο Instagram

A model wears a creation by designer Burberry during their Spring/Summer 2018 runway show at London Fashion Week in London, Saturday, Sept. 16, 2017. (Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP)
A model wears a creation by designer Burberry during their Spring/Summer 2018 runway show at London Fashion Week in London, Saturday, Sept. 16, 2017. (Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP) VIANNEY LE CAER/INVISION/AP

Οι μεγάλοι Οίκοι μόδας δίνουν μάχη... της φωτογραφίας στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης

Ο οίκος μόδας πολυτελείας Burberry «στέφθηκε» το πιο δημοφιλές βρετανικό brand στο Instagram για δεύτερη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης στατιστικών δεδομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Iconosquare.

Το brand, το οποίο «μοιράζεται» στο Instagram ένα συνδυασμό εικόνων από διαφημιστικές καμπάνιες, φωτογραφιών προϊόντων, άρθρων και φωτογραφιών διασημοτήτων από εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί με ρούχα της ετικέτας έχει περισσότερους από 10,4 εκατομμύρια ακολούθους.

@HirschyGrace wears a laminated tartan trench coat over high-waisted trousers . The London Clan shot by @AshKingston for #Burberry. London, November 2017

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις

Olive (@Stereosanctity) in a tartan knitted cardigan with #TheGiant tote . The London Clan shot by @AshKingston for #Burberry. London, November 2017

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις

Shaun wears a laminated tartan trench coat . The London Clan shot by @AshKingston for #Burberry. London, November 2017

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις

Maximilian (@Mvxxx) in tartan trousers, a check shirt and an oversized scarf . The London Clan shot by @AshKingston for #Burberry. London, November 2017

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις

Στη δεύτερη θέση είναι το Topshop με 9,2 εκατομμύρια ακόλουθους και ακολουθούν το brand Jimmy Choo με 7,3 εκατομμύρια ακόλουθους, το brand Asos με 6,6 εκατ., ο οίκος Alexander McQueen με 5,3 εκατ. και Stella McCartney με 4,5 εκατ. ακόλουθους.

Western boots are on our wishlist and these just so happen to be in the #BlackFriday sale #TopshopStyle Click the link in the bio to shop the shoes edit with up to 50% off.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Topshop (@topshop) στις

Elevate your everyday wardrobe courtesy of our #BlackFriday weekend sale ✨ #TopshopStyle Click the link in the bio to shop the edit with up to 50% off and free worldwide delivery.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Topshop (@topshop) στις

Black Friday weekend - aka the best excuse to add to your coat collection Click the link in the bio to shop our Black Friday coats edit with up to 50% off and free worldwide shipping.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Topshop (@topshop) στις

Σύμφωνα με το WWD, τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι τα «βρετανικά brand έχουν ακόμη να διανύσουν πολύ δρόμο» σε σύγκριση με τα αμερικανικά, τα οποία έχουν δεκάδες εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, Nike (75,2 εκατ.) και Victoria's Secret (57,7 εκατ.). Στη λίστα με τα τρία κορυφαία brands του κόσμου είναι και ο γαλλικός οίκος μόδας Chanel (με 25 εκατ. ακόλουθους) .

Ο οίκος Burberry θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του, καθώς είναι στην κορυφή της λίστας των βρετανικών brand στην έρευνα για Instagram, που διεξήχθη για δεύτερη χρονιά και αύξησε τον αριθμό των ακολούθων του κατά 2 εκατομμύρια μέσα σε 12 μήνες, δήλωσε ο Romain Ouzeau, διευθύνων σύμβουλος της Iconosquare.

Η ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο κάθε επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ. Οι δέκα πιο δημοφιλείς βρετανικές μάρκες στο Instagram μπόρεσαν να προωθήσουν επιτυχώς εμπνευσμένα lifestyle σε ένα ευρύ κοινό ανθρώπων και θα δρέψουν οφέλη αυτή την εορταστική περίοδο, ανέφερε.

ΠΗΓΗ ΑΠΕ/APimages

ADVERTISING

SHARE: