Η μάχη της ενημέρωσης: Κερδίζει τους τηλεθεατές ο Χατζηνικολάου

Το δελτίο του ΑΝΤ1 φαίνεται πως παίρνει "κεφάλι" απέναντι στον ανταγωνισμό, με τις ειδήσεις του ΣΚΑΙ να βαλτώνουν σε ποσοστά υπό το... 10% στα νεανικά κοινά

Σε σκληρό αγώνα εξελίσσεται η μάχη των δελτίων των 20.00, με τρία κανάλια να διεκδικούν την πρωτοκαθεδρία της ενημέρωσης. Η πρώτη εβδομάδα υπήρξε ανιχνευτική για τους τηλεθεατές που κλήθηκαν εν μία νυκτί να επιλέξουν μεταξύ ΣΚΑΙ, STAR και ΑΝΤ1 για την ενημέρωσή τους. Κλείνοντας ωστόσο αυτή η πρώτη βδομάδα, ο ΑΝΤ1 και το δελτίο ειδήσεων με το Νίκο Χατζηνικολάου δείχνουν να αποκτούν δυναμική και να "παίρνουν κεφάλι" έναντι του ανταγωνισμού.

Χαρακτηριστικά την Παρασκευή, το δελτίο του ΑΝΤ1 σημείωσε ποσοστό 17,1% στο σύνολο και 14,4% στις ηλικίες 15-44 ετών. Πίσω του κατετάχθη η Σία Κοσιώνη και ο ΣΚΑΙ με 13,6%, ενώ στα νεανικά κοινά το δελτίο έπεσε στο 7,6%. Τέλος, το δελτίο του STAR παρέμεινε στο 9,8% στο σύνολο και στο 11,3% στο δυναμικό κοινό.

Φυσικά, βασιλιάς της ζώνης 20.00 - 21.00 αναδεικνύεται η κωμική σειρά του Alpha, Έλα στη θέση μου με 23,2% και 24,9% αντίστοιχα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τηλεθέαση
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Τηλεθέαση: Σαρώνουν οι ελληνικές σειρές στην απογευματινή ζώνη

Τηλεθέαση: Ανέβασε στροφές το Still Standing έναντι του Deal - Χάσμα στα νεανικά κοινά

Το 'Τατουάζ' χτύπησε 30αρι - Σύγκρουση τιτάνων τη Δευτέρα απέναντι στο Nomads

ADVERTISING

SHARE: