Εκτόξευση του www.18-24.gr στην αγορά των OTAs (Online Travel Agencys)

7265398 - plane at sunset
7265398 - plane at sunset MAXSHEB/123RF

Μέσα από μια απλή πλατφόρμα, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διάφορους προορισμούς εντός και εκτός Ελλάδας, να εισάγει τις ημερομηνίες που τον ενδιαφέρουν και αμέσως να του εμφανιστούν αμέτρητες επιλογές ολοκληρωμένων πακέτων.

Μετά τις τελευταίες αλλαγές που παρατηρήθηκαν στον τουριστικό κλάδο, σημειώθηκε απογείωση του www.18-24.gr. Το μοναδικό online σύστημα κρατήσεων που παρέχει tailor made πακέτα διακοπών τα οποία συνδυάζουν μεταφορά και διαμονή, αποτελεί πλέον το νούμερο ένα πάροχο τουριστικών υπηρεσιών στην κατηγορία των ΟΤΑs για την ελληνική αγορά. Μέσα από μια απλή πλατφόρμα, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διάφορους προορισμούς εντός και εκτός Ελλάδας, να εισάγει τις ημερομηνίες που τον ενδιαφέρουν και αμέσως να του εμφανιστούν αμέτρητες επιλογές ολοκληρωμένων πακέτων.

Το www.18-24.gr έλαβε ταχύτατη άνοδο και συγκεκριμένα σημειώθηκε μια αύξηση άνω του 20% στην πλατφόρμα του, ποσοστό που αυξάνεται καθημερινά αφού συνεχίζει να κατακτά μεγάλο μέρος του πελατολογίου και των δυο παραπάνω sites, έπειτα από το κλείσιμό τους.

Τίποτα όμως δεν είναι τυχαίο. Η οργάνωση, ο σωστός σχεδιασμός και τα σταθερά βήματα δημιούργησαν τις προϋποθέσεις ώστε η δημοφιλής πλατφόρμα κρατήσεων να αποτελεί σήμερα τον πρώτο και πιο αξιόπιστο πάροχο υπηρεσιών στην ελληνική αγορά. Όλα τα παραπάνω φυσικά συμπληρώνουν το καινοτόμο και πρωτοποριακό σύστημα της εταιρίας. Και αυτό γιατί αν και αρχικά κάποιοι βιάστηκαν να χαρακτηρίσουν μειονέκτημα τη μη πώληση μεμονωμένων υπηρεσιών, το ενδιαφέρον του κόσμου έδειξε τα αντίθετα αποτελέσματα. Η προσφορά ολοκληρωμένου πακέτου διακοπών το τελικό κόστος του οποίου γνωρίζει από την αρχή ο πελάτης είναι κάτι που οι περισσότεροι πλέον προτιμούν. Και αυτό γιατί όχι μόνο γλιτώνουν χρόνο στην αναζήτηση αλλά εξοικονομούν και χρήματα σε αντίθεση με την αγορά μεμονωμένων υπηρεσιών.

Η μεμονωμένη αναζήτηση φθηνού εισιτηρίου και μετά φθηνού ξενοδοχείου τελικά δεν διευκόλυνε κανέναν και όπως αποδείχτηκε οδήγησε και τα δυο sites έκδοσης εισιτηρίων σε αδιέξοδο. Και παρόλο που η αστάθεια στην ελληνική αγορά με τις συνθήκες να μεταβάλλονται ακόμα συνεχώς οδηγεί αρκετούς να αλλάζουν το σχεδιασμό τους προσπαθώντας να προσαρμοστούν κάθε φορά στα εκάστοτε δεδομένα, η απόφαση του www.18-24.gr να μείνει απο την πρώτη στιγμή πιστό στην αρχική του στρατηγική το οδήγησε στην κορυφή.

Φυσικά και δεν σταματά να εξελίσσεται καθημερινά σχεδιάζοντας ακόμα περισσότερα πράγματα για το μελλον. Όπως είναι ήδη γνωστό το Σεπτέμβριο αναμένεται η λειτουργία της ανανεωμένης του πλατφόρμας η οποια θα προσφέρεται σε έξι γλώσσες αρχικά και ο σχεδιασμός της θα αποτελέσει πρωτοπορία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εκτός από το τεχνολογικό κομμάτι το παζλ επιτυχίας συμπληρώνουν η συνεχή εκπαίδευση και εξειδίκευση των στελεχών της εταιρίας, η ανανεωμένη επικοινωνιακή πολιτική της αλλα και οι σημαντικές της συνεργασίες.

Επόμενο βήμα είναι να δημιουργηθούν ακόμα πιο στενές συνεργασίες τοσο με τις ελληνικές εταιρείες μεταφορών, τόσο τις αεροπορικές όσο και τις ακτοπλοϊκές. “Βρισκόμαστε ήδη σε συζητήσεις, ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε τις σωστές προϋποθέσεις για να υπάρξει άνοιγμα στην αγορά του εισερχόμενου τουρισμού, αρχικά απο τις γειτονικές χώρες” δηλώνει ο CEO του www.18-24.gr Γιώργος Καρανασιος.