Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa
Alex Tino Friedel - ATF Pictures

Αλλαγή στα χρώματα και το λογότυπο, με έμφαση στις νέες τεχνολογίες

Εκσυγχρονίζεται η Lufthansa, σύμφωνα με τα δεδομένα που απαιτεί η εποχή. Σε εκδήλωση που πραγματοποίησε στους κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, παρουσίασε επίσημα ένα Boeing 747-8 και ένα Airbus A321 με το νέο σχεδιασμό, με κυρίαρχο το μπλε και με το κίτρινο χρώμα να χρησιμεύει ως μέσο προσανατολισμού και διαφοροποίησης- για παράδειγμα στις κάρτες επιβίβασης και στα γκισέ της Lufthansa στα αεροδρόμια.

Σε μία περίοδο έντονης ψηφιοποίησης και με τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών να αλλάζουν διαρκώς, η Lufthansa αναγνώρισε την ανάγκη ανανέωσης της εμφάνισης των αεροσκαφών της, ώστε η εικόνα τους να εναρμονιστεί με τη σύγχρονη αισθητική και τη γενική στρατηγική εκσυγχρονισμού της εταιρείας. Ο Όμιλος επενδύει δύο δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη. Οι premium υπηρεσίες εν πτήσει και εδάφους ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του επιβάτη. Η Lufthansa έλαβε το Platinum βραβείο από την IATA (Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών) για τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες της και είναι η μόνη και η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που κέρδισε το 5ο αστέρι από την Skytrax. Η εισαγωγή της ολοκαίνουργιας Business Class του νέου Boeing 777-9 σε δύο χρόνια, αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Lufthansa ακολουθεί με συνέπεια την πορεία της προς τον εκσυγχρονισμό.

Με την ευκαιρία της 100ης επετείου του διάσημου γερανού της, κάθε λεπτομέρεια του σήματος επανασχεδιάστηκε, ώστε να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Παραμένει το σύμβολο της αεροπορικής εταιρείας, ωστόσο στο εξής οι γραμμές του θα είναι πιο λεπτές, έτσι ώστε να είναι καταλληλότερο για χρήση στα ψηφιακά μέσα. Ο κύκλος γύρω από τον γερανό έγινε πιο διακριτικός, δίνοντας περισσότερο χώρο και φέρνοντας έτσι το κύριο σύμβολο στο προσκήνιο. Ως γενική εντύπωση, το νέο εμπορικό σήμα είναι πιο φωτεινό και κομψό. Ο γνωστός μπλε-κίτρινος συνδυασμός χρωμάτων της Lufthansa θα διατηρηθεί – αλλά η χρήση αυτών των βασικών χρωμάτων θα επαναπροσδιοριστεί. Το νέο -ειδικά σχεδιασμένο για τη Lufthansa- μπλε χρώμα είναι πιο σκούρο από το προηγούμενο και θα αποτελεί το κύριο χρώμα του brand. Συμβολίζει την αξιοπιστία, τη σαφήνεια και την αξία.

Έπειτα από 30 χρόνια, σταδιακά όλα τα αεροσκάφη της Lufthansa ντύνονται με τα νέα χρώματα. Χρειάστηκε να γίνουν πολλές εντατικές προκαταρκτικές μελέτες, πάνω από 800 σχεδιαγράμματα και πολυάριθμες αναλύσεις χρώματος στο εργαστήριο, για να ολοκληρωθεί ο νέος σχεδιασμός των αεροσκαφών. Το νέο μπλε χρώμα που επιλέχθηκε ως κύριο χρώμα της Lufthansa συμβαδίζει με την απαίτηση της αεροπορικής εταιρείας για premium εμφάνιση και θα κυριαρχεί στον ουρανό και τα αεροδρόμια του κόσμου για τις επόμενες δεκαετίες.

Στην καμπίνα, οι επιβάτες θα διακρίνουν άμεσα τη νέα εταιρική ταυτότητα στην στολή του πληρώματος που πλέον θα συμπληρώνεται με νέα – στην πλειοψηφία τους κίτρινα – αξεσουάρ. Τα υπόλοιπα είδη όπως τα σκεύη, τα σετ ατομικής υγιεινής (amenities), οι κουβέρτες ή οι μαξιλαροθήκες θα φέρουν το νέο σχέδιο στο μέλλον. Περίπου 160 εκατομμύρια αντικείμενα θα αλλάξουν την παραδοσιακή λογοτύπησή τους με τη νέα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Μια σημαντική πρόκληση στον σχεδιασμό της νέας εταιρικής ταυτότητας ήταν οι απαιτήσεις του ψηφιακού κόσμου του μέλλοντος. Εκτός από τη τεχνική βελτιστοποίηση του σήματος του γερανού, ώστε να ικανοποιούνται οι προδιαγραφές των σύγχρονων ψηφιακών μέσων, η Lufthansa έχει αναπτύξει τη δική της γραμματοσειρά, η οποία είναι ιδιαίτερα εύκολη στην ανάγνωση σε κινητές συσκευές ή Smartwatches.

Νέα brand καμπάνια

Ανοιχτοί ορίζοντες και περιέργεια – η παρουσίαση του νέου brand της Lufthansa σηματοδοτεί την έναρξη της νέας καμπάνιας #SayYesToTheWorld. Η Lufthansa, ως ένα διαχρονικά έμπιστο και αξιόπιστο brand ανοίγει τον κόσμο σε όλους τους εξερευνητές. Mε στυλ, φιλοδοξία, ποιότητα και ενσυναίσθηση για κάθε άτομο, θέτει υπό αμφισβήτηση τους παραδοσιακούς τρόπους σκέψης και τις συνήθειες και καλεί τους ανθρώπους να δουν τον κόσμο πέρα από τους ορίζοντες τους.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα