Gary Thuerk: Ο ‘πατέρας του spam’ αποκαλύπτει πώς έγραψε ιστορία και μπήκε στα ρεκόρ Guinness

Gary Thuerk: Ο ‘πατέρας του spam’ αποκαλύπτει πώς έγραψε ιστορία και μπήκε στα ρεκόρ Guinness

"Οι άνθρωποι κάνουν τα ίδια λάθη, ξανά και ξανά", λέει ο Gary Thuerk, γνωστός ως "Father of Spam". Διαβάστε τι δήλωσε σε συνέντευξή του στη Δώρα Παυλίδου. Η απόφαση του 1978 που τον ακολουθεί μέχρι σήμερα

O πατέρας του spam, παραχώρησε συνέντευξη στο site ελληνικής startup και μίλησε για το email marketing, την πρώτη spam email καμπάνια που έστειλε ο ίδιος και το μέλλον της τεχνολογίας.

Ο marketing manager της εταιρείας DEC, Gary Thuerk, αποφάσισε στις 3 Μαϊου του 1978 να πρωτοτυπήσει: Διένειμε spam email μέσω του τότε Διαδικτύου το οποίο ήταν στην πραγματικότητα ένα ερευνητικό Δίκτυο του Αμερικανικού Υπουργείου Αμυνας και ταυτόχρονα, ο προάγγελος του τωρινού internet. Μπήκε στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες καθώς όχι μόνο κατάφερε να στείλει την πρώτη spam email καμπάνια που καταγράφηκε στην ιστορία αλλά και να πετύχει, μέσω αυτού, πωλήσεις που έφτασαν τα 12 εκ. δολάρια. Ο Father of Spam (πατέρας του spam) όπως αποκαλείται, πλέον συμβουλεύει εταιρείες και αποτελεί κύριο ομιλητή σε συνέδρια σε όλο τον κόσμο.

 

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στη Δώρα Παυλίδου (από την εταιρεία Moosend), ο Thuerk παραδέχτηκε ότι ήξερε ότι έκανε κάτι που δεν είχε ξαναγίνει (email καμπάνια σε ανθρώπους που δεν είχαν ζητήσει να λάβουν αυτό το email) αλλά «ήθελα να δείξω το προϊόν μας στην αγορά. Εξάλλου, έτσι ξεκινά η καινοτομία: όταν οι άνθρωποι προσπαθούν να λύσουν ένα πρόβλημα. Όσοι αποκαλούνται “early adopters” (οι πρώτοι που υιοθετούν μία τεχνολογία) έγραψαν Ιστορία γιατί προσπάθησαν να συνδυάσουν υπάρχουσες τεχνολογίες με τρόπο που δεν είχε ξαναγίνει στο παρελθόν. Ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που έστειλα spam. Και φυσικά, δεν είχε καμία σχέση με απάτη».

Στη συνέντευξη παρατίθεται φωτογραφία και του θρυλικού πρώτου spam email ενώ ο Thuerk παραδέχεται ότι αρκείται στο να χαμογελά όταν τον αναγνωρίζουν ως τον πατέρα του spam. Σήμερα, ασχολείται με το email marketing (μόνο από συμβουλευτικό πόστο) και βοηθά στην ανάπτυξη και διοίκηση επιχειρήσεων:

“Αυτό που παρατήρησα είναι ότι οι άνθρωποι, σε θέματα τεχνολογίας, κάνουμε τα ίδια λάθη ξανά και ξανά. Είναι σαν η γνώση να μπορεί να αποκτηθεί μόνο μέσα από την ίδια διαδικασία εκμάθησης: επαναλαμβάνοντας τα ίδια λάθη. Το ίδιο ισχύει και για τους προγραμματιστές. Κάνουν τα ίδια λάθη που κάναμε 40-50 χρόνια πριν».

Ο Thuerk θεωρεί ότι τώρα η καρδιά της Τεχνολογίας χτυπά σε Ιατρικούς… σφυγμούς: «Τώρα οι υπολογιστές αλλάζουν το ιατρικό επάγγελμα. Στο παρελθόν, απλά μπορούσες να περάσεις αυτά που έγραφαν τα χαρτιά στον υπολογιστή. Τώρα πια, η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται, σχεδόν τα πάντα. Μπορούμε πλέον να συλλέξουμε όλων των ειδών τα ιατρικά δεδομένα όπως πχ όλη τη δραστηριότητα του σώματός σου κατά την άθληση. Ο γιατρός σου μπορεί μόνο να καταγράψει τις ενδείξεις σου μία ή δύο φορές το χρόνο και δεν μπορεί να προβλέψει τι θα σου συμβεί. Τώρα πιά, μπορούμε να συλλέξουμε και να αναλύσουμε τεράστιο όγκο δεδομένων σε πραγματικό χρόνο!».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα παράπονα που έφτασαν στο γραφείο του Thuerk, μέρες μετά την αποστολή του spam email ενώ ένα από αυτά, είχε σαν αποστολέα μία σημαντική πολιτική μορφή του κινήματος υπέρ της δωρεάν διάθεσης Λογισμικού, τον RMS (Richard Matthew Stallman).

* Λεπτομέρειες για τη σημαντική αυτή στιγμή της ιστορίας της Τεχνολογίας στη συνέντευξη στο site της πλατφόρμας email marketing Moosend.

* Η Δώρα Παυλίδου είναι δημοσιογράφος. “Αποφοίτησε” μετά από 10 χρόνια από τον ΔΟΛ με τον τίτλο “Επικεφαλής social media” ενώ παράλληλα διατηρούσε καθημερινή εκπομπή για startups, επιχειρηματικότητα και social media στον Βήμα fm. Αρθρογραφεί στο NEWS247 από το Λονδίνο όπου ζει μόνιμα και εργάζεται ως social media και PR consultant.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα