Θέλεις να αλλάξεις τα δεδομένα;

Θέλεις να αλλάξεις τα δεδομένα;

Μπες στην online έρευνα της Eurolife ERB, πες τη γνώμη σου και διεκδίκησε ένα iPad Mini 4

Εάν σου περίσσευαν 50 ευρώ, πως θα ήθελες να τα ξοδέψεις;

Πιστεύεις ότι η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τη σχέση σου με την ασφαλιστική σου εταιρεία;

Με ποιο τρόπο;

Για να αλλάξεις τα δεδομένα, να συμβάλλεις και εσύ στο ψηφιακό μέλλον της ασφάλισης αλλά και να διεκδικήσεις ένα iPad Mini 4, η Eurolife ERB σε καλεί να απαντήσεις, έως 12 Μαρτίου 2018, στη σύντομη έρευνα για την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση. Γιατί η Eurolife ERB πιστεύει ότι η τεχνολογία, η καινοτομία και η ασφάλιση συγκλίνουν διαρκώς δημιουργώντας συναρπαστικές νέες υπηρεσίες για εσένα που νοιάζεσαι και φροντίζεις για το δικό σου μέλλον ή της οικογένειά σου.

Η έρευνα περιλαμβάνει τόσο γενικές ερωτήσεις για την έννοια της ασφάλισης, όσο και ερωτήσεις που αναδεικνύουν την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση. Για εσένα αρκούν λίγα λεπτά για να πεις την άποψή σου. Για την Eurolife ERB όμως αυτά τα λίγα λεπτά είναι πολύτιμα και αποτελούν πηγή έμπνευσης και συστατικά στη διαδικασία διαμόρφωσης καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που αγγίζουν την πραγματική διάσταση της ζωής αλλά και τις ουσιαστικές σου ανάγκες.

Η διαφορετική αυτή έρευνα εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής και φιλοσοφίας του Ομίλου Eurolife ERB, που δίνει έμφαση στην καινοτομία με βασικό στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη, των εργαζομένων και τον συνεργατών του Ομίλου.

Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος αντίστοιχων πρωτοβουλιών που υλοποιεί σταθερά η Eurolife ERB, όπως η χορηγία και συμμετοχή στον πρόσφατο διαγωνισμό καινοτομίας Crowdhackathon#insurance2, με βασικό αντικείμενο την ανάπτυξη εφαρμογών και την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης.

ADVERTISING

SHARE: