Το Facebook ανακοίνωσε το Flick, μια δική του μονάδα μέτρησης χρόνου

FILE - In this April 18, 2017, file photo, conference workers speak in front of a demo booth at Facebook's annual F8 developer conference in San Jose, Calif. Facebook said Thursday, Jan. 11, 2018, that it is tweaking what people see to make their time on it more meaningful. The changes come as Facebook faces criticism that social media can make people feel depressed and isolated. (AP Photo/Noah Berger, File)
FILE - In this April 18, 2017, file photo, conference workers speak in front of a demo booth at Facebook's annual F8 developer conference in San Jose, Calif. Facebook said Thursday, Jan. 11, 2018, that it is tweaking what people see to make their time on it more meaningful. The changes come as Facebook faces criticism that social media can make people feel depressed and isolated. (AP Photo/Noah Berger, File) AP

Κατά τους εμπνευστές της πρόκειται για τη μικρότερη μονάδα χρόνου, που είναι αμέσως μεγαλύτερη από ένα nanosecond

Να και κάτι που σίγουρα δεν περιμέναμε να ακούσουμε ως είδηση στις μέρες μας. Η εταιρεία Facebook ανακοίνωσε σήμερα μια νέα μονάδα μέτρησης χρόνου (πως λέμε λεπτά, δευτερόλεπτα, ώρες κλπ.), το Flick.

Σύμφωνα με την περιγραφή στο Github, το Flick είναι “η μικρότερη μονάδα χρόνου που είναι αμέσως μεγαλύτερη από ένα nanosecond”. Ένα nanosecond ισοδυναμεί με ένα δισεκατομμυριοστό του δευτερολέπτου (1/1.000.000.000), ενώ ένα Flick ισοδυναμεί με 1/705.600.000 του δευτερολέπτου.

Αν εύλογα αναρωτιέστε για ποιον λόγο έγινε όλη αυτή η φασαρία, η εταιρεία εξηγεί ότι τα Flicks ορίστηκαν για να βοηθήσουν στην μέτρηση της χρονικής διάρκειας κάθε καρέ στα video frame rates, διότι ο αριθμός διαιρείται εύκολα με τα 8, 16, 22.05, 24, 25, 30, 32, 44.1, 48, 50, 60, 90, 100 και 120. Οι αριθμοί αυτοί δεν είναι τυχαίοι, καθώς τους συναντάμε συνεχώς μπροστά μας όταν μιλάμε για την ποιότητα του ήχου και των videos (π.χ. 24fps, 25fps, 60fps κλπ.).

Στο εξής οι προγραμματιστές θα μπορούν να συγχρονίζουν με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια το περιεχόμενο, όταν πραγματοποιούν πράξεις με Flicks. Για παράδειγμα, το standard των 24fps που χρησιμοποιείται στις ταινίες μεταφράζεται σε 24 καρέ το δευτερόλεπτο, επομένως, κάθε καρέ έχει διάρκεια 0.041666666….και το 6άρι συνεχίζεται επ’ άπειρον. Μικρή σημασία για εμάς, μεγάλο το πρόβλημα για έναν υπολογιστή, και γι’ αυτό γίνεται στρογγυλοποίηση στο 0.04167 που είναι βολικό, αλλά όχι ακριβές.

Με τα Flicks αναμένεται ότι θα διορθωθεί αυτό το πρόβλημα ακριβείας.

Πηγή: techgear

ADVERTISING

SHARE: