BMW - DAIMLER AG: Κοινές τεχνολογίες νέας γενιάς για αυτοματοποιημένη οδήγηση

BMW - DAIMLER AG: Κοινές τεχνολογίες νέας γενιάς για αυτοματοποιημένη οδήγηση

Τεχνολογίες νέας γενιάς για συστήματα υποστήριξης οδηγού και αυτοματοποιημένη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους. Θα είναι έτοιμες για αγορά έως τα μέσα της δεκαετίας του 2020.

Λίγες ημέρες αφότου η BMW Group και η Daimler AG, ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν από κοινού 1 δισ. ευρώ προκειμένου να αναπτύξουν και να συνδυάσουν τις προσφορές τους για την κοινή χρήση αυτοκινήτων, την επιβίβαση, τη στάθμευση, τη χρέωση και τις πολυσύνθετες μεταφορές, κάνουν ένα ακόμη βήμα συνεργασίας, στον τομέα της αυτοματοποιημένης οδήγησης.

Αρχικά, θα δοθεί έμφαση στην προώθηση της ανάπτυξης τεχνολογιών επόμενης γενιάς για συστήματα υποστήριξης οδηγού, αυτοματοποιημένης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομους και χαρακτηριστικών χώρου στάθμευσης (Επίπεδα 3 και 4). Οι δύο εταιρείες έχουν υπογράψει μνημόνιο συμφωνίας για την από κοινού ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας, η οποία είναι βασική για τη μελλοντική κινητικότητα.

Η προγραμματισμένη συνεργασία προσφέρει στους BMW Group και Daimler AG μια σειρά προφανών πλεονεκτημάτων: οι δεξιότητες και η εμπειρία των μεμονωμένων συνεργατών και η κλιμακούμενη αρχιτεκτονική θα επιταχύνουν και θα εξομαλύνουν την ανάπτυξη των μελλοντικών γενεών τεχνολογίας. Εκτός από τις συνέργειες, οι νέες τεχνολογίες θα έρχονται ταχύτερα στην αγορά. Και για τις δύο εταιρείες, η ασφάλεια των επιβατών οχημάτων και άλλων χρηστών του οδικού δικτύου είναι υψίστης σημασίας και ένας βασικός λόγος για να καταστεί η αξιοπιστία των συστημάτων βασικό κριτήριο για τη συνεργασία.

Η BMW Group και η Daimler AG θα διερευνήσουν επίσης πρόσθετες συνεργασίες με άλλες εταιρείες τεχνολογίας και κατασκευαστές αυτοκινήτων που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην επιτυχία της πλατφόρμας.

Το BMW Group εργάζεται από το 2006 σε αυτοματοποιημένη οδήγηση και έχει καθιερώσει μια μη αποκλειστική πλατφόρμα με ειδικούς τεχνολογίας, προμηθευτές και ΚΑΕ για να καταλήξει σε ωριμότητα σειράς. Από το 2017, οι εργασίες σε αυτόν τον τομέα έχουν εδραιωθεί στην Αυτόνομη Οδήγηση στο Unterschleissheim, βόρεια του Μονάχου, και η εκβιομηχάνιση και η κλιμάκωση της τεχνολογίας προωθούνται με την υποστήριξη εταίρων. Σε όλο τον κόσμο, πάνω από 70 δοκιμαστικά οχήματα δοκιμάζουν την τεχνολογία αιχμής. Συλλέγουν δεδομένα για να βελτιώσουν την εκμάθηση αυτοκινήτων με τεχνητή νοημοσύνη μέσω προσομοιώσεων και να δοκιμάσουν νέες λειτουργίες Επιπέδου 2 - 5 έξω στο δρόμο. Η παραγωγή τεχνολογιών που βρίσκονται υπό εξέλιξη θα κυκλοφορήσει σε σειριακή παραγωγή με την αυτοματοποίηση Επιπέδου 3 το 2021 στο BMW iNEXT, όπου θα είναι επίσης και το Επίπεδο 4 για πρότυπα πειραματικά έργα.

Από την άλλη, η Daimler AG εργάζεται σε προγράμματα ανάπτυξης σειρών, όχι μόνο για συγκεκριμένα οχήματα της σε Επίπεδο 3, αλλά και για τα Επίπεδα 4 και 5. Έχοντας διαρκή ηγετική θέση στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, προγραμματίζει τα συστήματά της σε μεγάλο βαθμό από την αρχή. Το 2019 θα παρουσιάσει στο Σαν Χοσέ της Silicon Valley το πρώτο πιλοτικό πρόγραμμα, με τη Bosch, σε αυτοκινούμενα οχήματα (Επίπεδα 4/5) σε αστικά περιβάλλοντα. Αυτό θα είναι το επόμενο ορόσημο στο πλαίσιο της υφιστάμενης συνεργασίας μεταξύ των δύο εταίρων και η συνεργασία θα συνεχιστεί όπως είχε προγραμματιστεί. Την αρχή της επόμενης δεκαετίας, η Daimler θα φέρει στην αγορά όχι μόνο τα αυτοματοποιημένα (Επίπεδο 3) οχήματα αλλά και τα πλήρως αυτοματοποιημένα (Επίπεδο 4/5) οχήματα.

SHARE: