Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360

Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360

H Ralliart κατασκεύασε έναν νέο φονέα γιγάντων και τον εξαπέλυσε στο βρετανικό σαλόνι

Το ιαπωνικό μοντέλο που δέχτηκε τις βελτιώσεις του βρετανικού τμήματος της Mitsubishi, κάνει την εμφάνιση του μαζί με άλλα μοντέλα στο «British Motor Show». Εκεί θα βρίσκονται και οι υπόλοιπες εκδόσεις Evo της Ralliart τα FQ-300, FQ-320 και FQ-340.

Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν από τώρα και τα πρώτα FQ-360 θα παραδοθούν το Σεπτέμβριο.

Τα μοντέλα της Ralliart και οι τιμές τους στη Μ. Βρετανία


Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-300 - 28,039 λίρες
Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-320 - 30,039 λίρες
Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-340 - 33,039 λίρες
Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360 - 35,504 λίρες

Όπως το FQ-400


Το FQ-360 δημιουργήθηκε από την ίδια ομάδα ανθρώπων της Ralliart που δημιούργησαν και το FQ-400, το ταχύτερο Evo παραγωγής που είχε παρουσιαστεί το 2004. Σύμφωνα με τα λεγόμενα τους, το FQ-360 μοιράζεται αρκετά στοιχεία από το κορυφαίο σε επιδόσεις FQ-400.

Στην περίπτωση του FQ-360 οι μηχανικοί βελτίωσαν τον 4κίλινδρο τούρμπο κινητήρα (4G63) των 1997 κυβικών εκατοστών, τοποθετόντας την ίδια υψηλής πίεσης τρόμπα βενζίνης και καταλύτη που χρησιμοποίησαν και στο FQ-400. Η νέα χαρτογράφηση του εγκεφάλου επέφερε την ισχύ των 366 ίππων στις 6.887 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή του αυτοκινήτου είναι διαθέσιμη από τις 3.200 σ.α.λ.

Καλύτερο στο δρόμο


Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά η μέγιστη ροπή του FQ-360 (492 Nm) είναι μεγαλύτερη από την αντίστοιχη του FQ-400 και είναι διαθέσιμη 2.200 στροφές νωρίτερα. Το γεγονός αυτό σημαίνει πως το αυτοκίνητο είναι πιο ευκολοδήγητο.

Ο γενικός διευθυντής της Ralliart Paul Brigden είπε… «Έχουμε δουλέψει σκληρά για να μπορέσουμε να βελτιώσουμε τον οδηγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου» και συνέχισε λέγοντας… «Το ζητούμενο ήταν να βελτιώσουμε την οδηγηκή απόλαυση και αίσθηση ελέγχου του αυτοκινήτου και όχι τη μέγιστη ισχύ».

Επιδόσεις που… σκοτώνουν


Το FQ-360 σχεδιάστηκε με γνώμονα τον απόλυτο έλεγχο πάνω στο δρόμο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχει τις αντίστοιχες επιδόσεις με αυτές ενός supercar. Δηλαδή για τα 0-100 το νέο Evo θέλει μόλις 4.1 δευτερόλεπτα και η τελική του αγγίζει τα 257,50 χλμ. Εάν συγκρίνουμε αυτά τα νούμερα με μια Porsche 911 Carrera 4S που κοστίζει σχεδόν τα διπλάσια, θα δούμε πως το FQ-360 επιταχύνει πιο γρήγορα (0,7 δευτερόλεπτα).

Αεροδυναμικά βοηθήματα


Νέες αλλαγές έχουν επέλθει και στην αεροδυναμική σχεδίαση του αυτοκινήτου με πιο εμφανή αυτή του εμπρός σπόιλερ από carbon fibre, το οποίο αυξάνει το downforce στον εμπρός άξονα. Χαρακτηριστικά είναι και τα «Sharks Tooth» δηλαδή δόντια καρχαρία στο πίσω μέρος της οροφής, τα οποία είναι επίσης κατασκευασμένα από carbon fibre (ανθρακόνημα).

Οι διαστάσεις των τροχών είναι 235/45 R17 και πατάνε πάνω σε ελαστικά Yokohama ADVAN AO46. Οι εμπρός 4πίστονες δαγκάνες εφαρμόζουν στους 17 ιντσών αεριζόμενους δίσκους, ενώ οι πίσω 2πίστονες σε 16 ιντσών αεριζόμενους δίσκους.

























SHARE:

24Media Network