Επιστήμονες δημιούργησαν προτομή από DNA κοριτσιού 70.000 ετών

Το κρανίο και την προτομή ενός προϊστορικού κοριτσιού, κατάφεραν να δημιουργήσουν Ισραηλινοί επιστήμονες, με βάση στα οστά μιας δεκατριάχρονης που είχε πεθάνει πριν από 70.000 χρόνια και τα οποία είχαν βρεθεί το 2008 σε σπήλαιο.

Το κρανίο και την προτομή ενός προϊστορικού κοριτσιού, κατάφεραν να δημιουργήσουν Ισραηλινοί επιστήμονες, χρησιμοποιώντας το DNA που βρέθηκε στα οστά μιας δεκατριάχρονης που είχε πεθάνει πριν από 70.000 χρόνια. Με αυτό τον τρόπο έριξαν φως σε αυτό το σχεδόν άγνωστο είδος ανθρώπου.

Ισραηλινοί επιστήμονες κατάφεραν να δημιουργήσουν αυτήν την προτομή χρησιμοποιώντας DNA που βρέθηκε σε οστά, τα οποία είχαν ανακαλυφθεί στο σπήλαιο της Ντενίσοβα στη Σιβηρία, ρίχνοντας περισσότερο φως σε αυτούς τους προϊστορικούς προγόνους μας, για τους οποίους γνωρίζουμε ελάχιστα.

Μετά την ανακάλυψη της ύπαρξής τους το 2008 στο σπήλαιο της Ντενίσοβα βρίσκεται μέσα στη Ρωσία κοντά στα σύνορά της με την Κίνα, το Καζακστάν και τη Μογγολία.

Οι Ντενίσοβαν έχουν κατοχυρωθεί από τους επιστήμονες ως ένα τρίτο είδος ανθρώπων μετά τους Νεάντερταλ και τον Homo Sapiens.

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι κάποια στιγμή υπήρξαν επιμειξίες ανάμεσα στους Ντενίσοβαν, τόσο με τους Νεάτερνταλ όσο και με τον σύγχρονο άνθρωπο.

Σύμφωνα με παλαιότερες αναλύσεις, που είχαν κάνει ερευνητές του Πανεπιστημίου της Ουψάλα στην Σουηδία, στο γονιδίωμα 1.500 ατόμων και ανακάλυψαν ότι ορισμένοι από αυτούς διέθεταν DNA των Ντενίσοβαν.

Ακολουθήστε το News24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις