Τρεις επιστήμονες μοιράζονται το φετινό Νόμπελ Χημείας

Οι Jacques Dubochet, Joachim Frank και Richard Henderson τιμήθηκαν για την ανάπτυξη κρύο-ηλεκτρονικής μικροσκοπίας, κάνοντας σημαντικά βήματα στη μελέτη δομικών στοιχείων της ζωής

Στους Jacques Dubochet, Joachim Frank και Richard Henderson απονέμεται το Νόμπελ Χημείας για το 2017, όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο η Σουηδική Ακαδημία.

Οι τρεις επιστήμονες τιμήθηκαν για τη μελέτη που έκαναν πάνω σε δομικά στοιχεία της ζωής και την ανάπτυξη της κρύο-ηλεκτρονικής μικροσκοπίας.

Τη Δευτέρα ανακοινώθηκε το Νόμπελ Ιατρικής που φέτος απονέμεται στους Jeffrey C. Hall, Michael Rosbash και Michael W. Young για το έργο τους στους κιρκαδικούς ρυθμούς, που συχνά αναφέρονται ως το ρολόι του σώματος.

Την Τρίτη ανακοινώθηκε η βράβευση τριών αστροφυσικών με το Νόμπελ Φυσικής για τη συνεισφορά τους στην πρώτη ανίχνευση των βαρυτικών κυμάτων. Πρόκειται για τους Rainer Weiss, Barry Barish και Kip Thorne.

Αύριο, Πέμπτη, αναμένεται η ανακοίνωση του νικητή για το Νόμπελ Λογοτεχνίας ενώ την Παρασκευή θα γίνει γνωστό σε ποιο πρόσωπο θα απονεμηθεί το φετινό Νόμπελ Ειρήνης.