Αυτά είναι τα 5 e-shop που τους επιβλήθηκε πρόστιμο 300 χιλ. ευρώ

Κατάστημα τεχνολογίας. Φωτογραφία Αρχείου
Κατάστημα τεχνολογίας. Φωτογραφία Αρχείου SHUTTERSTOCK

Τα e-shop σύμφωνα με την Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή δεν παρέδωσαν ηλεκτρονικές συσκευές παρά την καταβολή τιμήματος από τους αγοραστές.

Στην επιβολή σημαντικών προστίμων σε πέντε e-shop προχώρησε η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης ύστερα από καταγγελίες που δέχθηκε από καταναλωτές. Συγκεκριμένα η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων δέχθηκε, το τελευταίο χρονικό διάστημα, πλήθος καταγγελιών καταναλωτών που σύναψαν συμβάσεις εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως κινητών τηλεφώνων, σχετικά:

– με μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,

– την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε υψηλά χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών:

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΣΕ €

1 Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ www.a-mobiles.gr 100.000,00

2 MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ www.mxstore.gr 80.000,00

3 BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ www.ubit.gr 70.000,00

4 E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ www.emobile24.gr 70.000,00

5 ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ www.clickstore.gr 10.000,00

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον "αέρα" παραμένει μέχρι στιγμής μόνο το πρώτο site, ενώ σε προσπάθεια τηλεφωνικής επικοινωνίας του Νews 24/7 με εκπροσώπους των εταιρειών αυτή δεν κατέστη δυνατή.

Σε ανακοίνωση της η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει ότι διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεώτερη ανακοίνωση.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τεχνολογία
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Σκλαβενίτης: Η "αθόρυβη" νέα υπηρεσία που θα φτάσει σε 80 σούπερ μάρκετ

SHARE: