Δέκα διάσημα λογότυπα που άλλαξαν το 2016

Δέκα διάσημα λογότυπα που άλλαξαν το 2016

Ποιες εταιρείες-κολοσσοί αποφάσισαν φέτος να αλλάξουν τα λογότυπά τους, δίνοντας ένα νέο τόνο στο εμπορικό τους σήμα

Σε όλον τον κόσμο, οι καταναλωτές είναι δέσμιοι της εικόνας. Αυτό το γνωρίζουν καλά οι εταιρείες-κολοσσοί και φέτος αποφάσισαν να αλλάξουν τα λογότυπά τους, δίνοντας ένα νέο τόνο στο εμπορικό τους σήμα, με στόχο να μείνουν στο υποσυνείδητο των μελλοντικών πελατών τους.

Μέχρι σήμερα σχεδόν όλες οι γνωστές επιχειρήσεις έχουν εξελίξει το λογότυπό τους κάνοντάς το πιο δυναμικό στις επιταγές της εποχής.

Δείτε παρακάτω ποια διάσημα λογότυπα άλλαξαν το 2016:

 

10. UBER

Η ανανέωση του λογότυπου της Uber στοχεύει στην αναγνωσιμότητα, με πιο τολμηρά γράμματα και λιγότερο χώρο ανάμεσα στους χαρακτήρες. Το νέο εικονίδιο της εφαρμογής, ωστόσο, «διώχνει» μακριά με το αναγνωρίσιμο σχεδιασμό του “U” κάνοντας το logo να μοιάζει περισσότερο με ένα παλιό σχολείο παρά με μια νεοσύστατη εταιρεία μεταφορών του 21ου αιώνα που θέλει να προβληθεί.

9. KODAK

Η Kodak, με έδρα το Rochester της Νέας Υόρκης, έχει πληγεί σκληρά από την στροφή των καταναλωτών στα smartphones και την απομακρυνσή τους από τις κάμερες. Η εταιρεία αποφάσισε φέτος να αλλάξει το λογότυπό της και επικεντρώθηκε περισσότερο σε high-end γραφικά και την εμπορική εκτύπωση παρά στις κάμερες

 

8. AT&T

Η AT&T έχει κάνει πολλά για να καταφέρει να γίνει μία γιγαντιαία εταιρεία τηλεπικοινωνιών. Με στόχο την επέκταση των φιλοδοξιών της, παρουσίασε φέτος ένα επιδέξιο εκσυγχρονισμένο λογότυπο, το οποίο εξαφάνισε το όνομα της εταιρείας, ωστόσο ανανέωσε τον γνωστό μπλε πλανήτη της.

 

7. VEVO

H Vevo είναι πασίγνωστη για τα καλύτερα βίντεο μουσικής του κόσμου, με καλλιτέχνες όπως Justin Bieber, Rihanna και Taylor Swift. Η εταιρεία φέτος ξεδίπλωσε ένα επανασχεδιασμένο app και ένα νέο λογότυπο, με πλάγιους χαρακτήρες και καθόλου στρογγυλεμένες άκρες.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΔΩ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα