Η Airbnb χορηγός στους Ολυμπιακούς Αγώνες με deal 500 εκατ. δολαρίων

Η Airbnb χορηγός στους Ολυμπιακούς Αγώνες με deal 500 εκατ. δολαρίων
Airbnb 123rf.com

Η συμφωνία σχεδιάστηκε για να βοηθήσει στη μείωση του κόστους που σχετίζεται με τη φιλοξενία της διοργάνωσης - Θα έχει ισχύ από την Ολυμπιάδα του Τόκιο και θα καλύψει πέντε Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες κατά τα επόμενα εννέα χρόνια.

Η διαδικτυακή πλατφόρμα βραχυπρόθεσμης μίσθωσης ακινήτων Airbnb εντάχθηκε στους κορυφαίους ολυμπιακούς χορηγούς της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, υπογράφοντας μια σημαντική συμφωνία χορηγίας, ύψους 500 εκατ. δολαρίων.

Όπως αναφέρουν οι Financial Times, η συμφωνία σχεδιάστηκε για να βοηθήσει στη μείωση του κόστους που σχετίζεται με τη φιλοξενία της διοργάνωσης με την Airbnb να αναλαμβάνει τη δωρεάν στέγαση αθλητών και των στελεχών της παραγωγής της διοργάνωσης. Οι οικονομικές λεπτομέρειες της εταιρικής σχέσης δεν κοινοποιήθηκαν.

Το deal θα έχει ισχύ από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του επόμενου έτους στο Τόκιο και θα καλύψει πέντε Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες κατά τα επόμενα εννέα χρόνια (Πεκίνο 2022, Παρίσι 2024, Μιλάνο (2026 και Λος Άντζελες 2028). Οι πέντε αυτές πόλεις συγκαταλέγονται στις μεγαλύτερες αγορές διεθνώς της Airbnb για ενοικιάσεις ιδιωτικών καταλυμματων.

«Αυτή η πρωτοποριακή εταιρική σχέση στηρίζει τη στρατηγική μας για να διασφαλίσουμε ότι η αποτελεσματική διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων θα είναι βιώσιμη και ότι θα αφήσει μια κληρονομιά στην κοινότητα υποδοχής», δήλωσε ο Πρόεδρος της ΔΟΕ, Τόμας Μπαχ.

«Η Ολυμπιακή μας συνεργασία θα διασφαλίσει ότι οι Αγώνες θα είναι οι πιο ανοιχτοί σε όλους και οι πιο βιώσιμοι και ότι θα αφήσουν μια θετική κληρονομιά για τους αθλητές και τις κοινότητες υποδοχής», τόνισε από την πλευρά της η Airbnb.

Η Airbnb υποστήριξε στο παρελθόν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016 και τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Πιοντσάνγκ 2018 ως εγχώριος χορηγός.

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που η Airbnb υπογράφει μια μεγάλη συμφωνία χορηγίας. Ο όμιλος έχει απορρίψει στο παρελθόν προτάσεις για σημαντικές πρωτοβουλίες μάρκετινγκ, μεταξύ των οποίων και η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες για τη δημιουργία πακέτων διακοπών.

Ωστόσο, η διοίκηση της εταιρίας αποφάσισε να αδράξει την ευκαιρία συνεργασίας με τη ΔΟΕ δεδομένου ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες σπάνια προσεγγίζουν πλατφόρμες που δραστηριοποιούνται στην πλειοψηφία των χωρών και των μεγάλων πόλεων σε όλο τον κόσμο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα
Exit mobile version