Η ΔΕΗ προσφέρει μία νέα εμπειρία στην εξυπηρέτηση των πελατών ενισχύοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες

Η ΔΕΗ προσφέρει μία νέα εμπειρία στην εξυπηρέτηση των πελατών ενισχύοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες

Με αφορμή τις νέες συνήθειες των καταναλωτών εξαιτίας της πανδημίας και ως μέρος του ευρύτερου εκσυγχρονισμού της, η ΔΕΗ προχώρησε σε μία σειρά αλλαγών για καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Πρόσφατα, οι καθημερινές συνήθειες των καταναλωτών άλλαξαν και η προσαρμογή στις νέες συνθήκες, με δημιουργία νέων ψηφιακών αλλά και άλλων υπηρεσιών, για την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, έγινε αναγκαία.

Η ΔΕΗ προσφέρει μία νέα εμπειρία στην εξυπηρέτηση των πελατών ενισχύοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες

Στη ΔΕΗ, η άμεση αναβάθμιση των υπηρεσιών της, σηματοδότησε την αρχή μίας ευρύτερης αλλαγής, που είχε ήδη ξεκινήσει.

Με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ εκσυγχρονίζεται συνεχώς και προσφέρει καινοτόμα προϊόντα, ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές, που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση.

Οι τρεις νέες υπηρεσίες

Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετούνται από τις 07:30 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. σε 3 καταστήματα της ΔΕΗ.

Τρία καταστήματα ΔΕΗ λειτουργούν ήδη με το νέο διευρυμένο ωράριο:

Στην Αθήνα, τα καταστήματα είναι της Αριστείδου 5-7 και της Ομόνοιας, Αγίου Κωνσταντίνου 11, και στη Θεσσαλονίκη, το κατάστημα είναι αυτό της Τσιμισκή 136.

Από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, το απογευματινό ωράριο εξυπηρέτησε έναν σημαντικά μεγάλο αριθμό πελατών.

Η ΔΕΗ προσφέρει μία νέα εμπειρία στην εξυπηρέτηση των πελατών ενισχύοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες

Κλείστε το ραντεβού σας

Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να κλείσει Ηλεκτρονικό και Τηλεφωνικό Ραντεβού σε ένα από τα τρία παραπάνω καταστήματα ΔΕΗ που υποστηρίζουν την υπηρεσία, και να το επισκεφθεί, χωρίς αναμονή, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ.. Μπορεί επίσης κανείς να προγραμματίσει το ραντεβού του ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Επιπλέον, μπορεί να το ακυρώσει με τον ίδιο τρόπο και το ραντεβού θα είναι τότε διαθέσιμο, για τον επόμενο καταναλωτή που θα το χρειαστεί.

Γνωρίστε την «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό της ΔΕΗ»

Στη συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, έρχεται να προστεθεί και η συγκεκριμένη νέα εφαρμογή, η οποία παρέχεται, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot.

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ΔΕΗ όλο το 24ωρο.

Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή.

SHARE:

24Media Network