Η πρώτη αεροπορική που θα χρησιμοποιεί το Facebook Messenger

Aircraft operated by British Airways, a unit of International Consolidated Airlines Group SA (IAG), right, and Air France-KLM Group sit on the tarmac at Tegel airport, operated by Flughafen Berlin Brandenburg GmbH, in Berlin, Germany, on Wednesday, March 12, 2014. Berlin's Tegel airport has subsisted by chance alone, defying the odds as passenger growth outpaces every other major hub in Western Europe. Photographer: Krisztian Bocsi/Bloomberg via Getty Images
Aircraft operated by British Airways, a unit of International Consolidated Airlines Group SA (IAG), right, and Air France-KLM Group sit on the tarmac at Tegel airport, operated by Flughafen Berlin Brandenburg GmbH, in Berlin, Germany, on Wednesday, March 12, 2014. Berlin's Tegel airport has subsisted by chance alone, defying the odds as passenger growth outpaces every other major hub in Western Europe. Photographer: Krisztian Bocsi/Bloomberg via Getty Images BLOOMBERG VIA GETTY IMAGES

Ποιες άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν το Messenger ως εργαλείο επικοινωνίας

H δημοφιλής εφαρμογή συνομιλίας του Facebook, Messenger υπέγραψε συμφωνία με την ολλανδινκή αεροπορική εταιρεία KLM, με στόχο να μετατραπεί ως «κατάστημα» για το εμπόριο, τις μεταφορές και την εξυπηρέτηση πελατών.

Πλέον, οι αεροπόροι της KLM θα λαμβάνουν αυτόματα τα μελλοντικά τους δρομολόγια, τις ενημερώσεις των πτήσεων, τις κοινοποιήσεις των check-in, τις κάρτες επιβίβασης, ενώ θα μπορούν να επικοινωνούν με το προσωπικό μέσω του Facebook Messenger.

Διαβάστε ακόμα: Οι πόλεις με τα πιο ακριβά μέσα μεταφοράς

Ο ολλανδικός μεταφορέας δεν είναι η πρώτη επιχείρηση που συνεργάζεται με το Facebook, καθώς στο συνέδριο προγραμματιστών του κοινωνικού μέσου, η τεχνολογική εταιρεία αποκάλυψε τη μετατροπή του Messenger σε εργαλείο για την καλύτερη επικοινωνία των επιχειρήσεων.

Επί παραδείγματι, η αλυσίδα ξενοδοχείων Hyatt ξεκίνησε τη δοκιμή του Messenger την περσινή χρονιά για τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. Πλέον, οι πελάτες αντί να καλούν τον αριθμό εξυπηρέτησης πελατών της Hyatt, μέσω τηλεφώνου, θα μπορούν να αναζητήσουν το ξενοδοχείο στο Messenger και να συνομιλήσουν με έναν εκπρόσωπο, μέσω της εφαρμογής.

Σε συνεργασία με το Facebook έχουν περάσει και oι Uber και Lyft, οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες του Messenger να πραγματοποιούν τις κρατήσεις τους μέσα από την εφαρμογή συνομιλιών.

Διαβάστε ακόμα: Αυτές είναι οι 25 πλουσιότερες χώρες του κόσμου

«Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να γίνουν σημαντικοί χρήστες του Messenger», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος του Facebook, Ντέιβιντ Μάρκους, προσθέτοντας ότι το 80% των επιβατών στις ΗΠΑ έχουν εγκαταστήσει και χρησιμοποιούν την εφαρμογή Messenger στα κινητά τους τηλέφωνα.

Προς το παρόν, το Facebook είναι επιλεκτικό με τις επιχειρήσεις που μπορούν να χρησιμοποιούν το Messenger, ωστόσο δεν φαίνεται να εστιάζει στην παραγωγή χρημάτων μέσω της εφαρμογής, όσο στην εισαγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων μεταξύ των χρηστών και των επιχειρήσεων.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη των οικονομικών μας;

Πηγή: fortunegreece.com

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Fortunegreece
SHARE: