Lifestyle αεροπορική εταιρεία από την Air France

Lifestyle αεροπορική εταιρεία από την Air France

Θα ξεκινήσει πτήσεις μεσαίων αποστάσεων από το Παρίσι – Charles de Gaulle αυτό το φθινόπωρο - πτήσεις μεγάλων αποστάσεων από το καλοκαίρι του 2018

Του Δημήτρη Μπαλή

Εξέπληξε η γαλλική αεροπορική εταιρεία Air France, όχι τόσο με την παρουσίαση μιας δεύτερης εταιρείας, όσο κυρίως για τον προσανατολισμό της. Σύμφωνα με την Air France, η Joon δεν θα είναι μια low cost εταιρεία καθώς πρόκειται να προσφέρει αυθεντικά προϊόντα και υπηρεσίες, όπως αυτά της Air France. Βέβαια, σε τιμές προφανώς θα διαφοροποιείται με σαφώς χαμηλότερες προσφορές και απομένει να δούμε πως θα καθοριστούν αλλά και ποιες θα είναι οι παροχές.

Η εταιρεία αναφέρει ότι θα απευθύνεται κυρίως σε νεανικό κοινό, εργαζόμενους millennials (18-35 ετών) των οποίων ο τρόπος ζωής περιστρέφεται γύρω από την ψηφιακή τεχνολογία. Το νέο αυτό brand δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να καλύψει τις δικές τους απαιτήσεις και προσδοκίες με μια διαφορετική πρόταση που ξεχωρίζει στον κόσμο των αερομεταφορών.

Η Joon είναι ένα lifestyle brand και το όνομα της εταιρείας σχεδιάστηκε ώστε να απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό.

Η εταιρική της ταυτότητα βασίζεται στο μπλε ελεκτρίκ χρώμα που συμβολίζει τον δυναμικό χαρακτήρα της εταιρείας όπως επίσης και τον ουρανό, το διάστημα και το ταξίδι. Οι στολές των συνοδών είναι εμπνευσμένες από τους νέους κανόνες της μόδας, απλές και κομψές.

«Ξεκινήσαμε μαζί με τους millennials, το κοινό-στόχο μας, να δημιουργήσουμε το νέο αυτό brand ώστε να σημαίνει κάτι για αυτούς. Η ενημέρωση που τους δώσαμε ήταν απλή: να βρουν ένα όνομα που να απεικονίζει μια θετική νοοτροπία. Αυτή η γενιά μας έχει εμπνεύσει πολύ: με αγάπη για τις γεύσεις και διαρκώς σε σύνδεση, αλλά και οπορτουνιστές με την καλή έννοια της λέξης καθώς ξέρουν πώς να απολαμβάνουν κάθε λεπτό και αναζητούν εμπειρίες με ποιότητα, που θέλουν να μοιραστούν με άλλους. Η Joon είναι ένα brand που μεταφέρει αυτές τις αξίες,» δήλωσε η Caroline Fontaine, αντιπρόεδρος Brand της Air France.

«Με την Joon δημιουργήσαμε ένα νεανικό brand που πρόκειται να δώσει στον Όμιλο μια νέα ώθηση. Σχεδιασμένη για τους millennial πελάτες μας, θα προσφέρει κάτι περισσότερο από μια πτήση και έναν ναύλο, πρόκειται να προσφέρει μια παγκόσμια ταξιδιωτική εμπειρία. Θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε περαιτέρω ενημέρωση τον Σεπτέμβριο, με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το περιεχόμενο, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τους προορισμούς και το εύρος των ναύλων,» επισήμανε η Dominique Wood, εκτελεστική αντιπρόεδρος Brand & Επικοινωνίας της Air France.

Το στρατηγικό σχέδιο Trust Together

Στο χαρτοφυλάκιο των brands της Air France-KLM, η Joon είναι η νεότερη αδελφή εταιρεία της που θα την συμπληρώνει, αλλά και που θα εμπνέει τους πελάτες της να ταξιδεύουν και με εκείνη.

Αυτή η νέα εταιρεία θα τελεί υπό την διαχείριση του Jean-Michel Mathieu, διευθύνοντα συμβούλου της Joon και θα ενταχθεί στην εκτελεστική επιτροπή της Air France.

«Η δημιουργία μια νέας αεροπορικής εταιρίας είναι μια ιστορική στιγμή από πολλές απόψεις. Η Joon αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην εκτέλεση του στρατηγικού προγράμματος Trust Together. Η δημιουργία της θα βελτιώσει την αποδοτικότητα του ομίλου Air France, επιτρέποντάς του να μειώσει τα κόστη του και θα διασφαλίσει την βιωσιμότητα του επιχειρηματικού του μοντέλου. Ο Jean-Michel Mathieu, ο οποίος έχει συμμετάσχει στην ανάπτυξη της νέας αυτής αεροπορικής από την αρχή, σήμερα γίνεται ο διευθύνων σύμβουλός της. Με όλες τις ομάδες του Ομίλου, επικεντρώνουμε την ενέργειά μας στo επιτυχημένο λανσάρισμα της Joon,» δήλωσε ο Franck Terner, διευθύνων σύμβουλος της Air France.


SHARE: