Μετρό Γραμμή 4: Έφερε τον πρώτο μετροπόντικα η ΑΒΑΞ - Ποια η διαδρομή του

Διάνοιξη σήραγγας μετρό (φωτό αρχείου)
Διάνοιξη σήραγγας μετρό (φωτό αρχείου) NIKOS LIBERTAS / SOOC

Το σημαντικότερο για την Αθήνα είναι πως τα δύο μηχανήματα έχουν ειδικά διαμορφωμένες μηχανές με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίσουν για πρώτη φορά μηδενική όχληση.

Το ταξίδι του Μετροπόντικα στο υπέδαφος της Αθήνας προετοιμάζει η Αττικό Μετρό για την την διάνοιξη της σήραγγας της νέας γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Αυτή την εποχή είναι σε εξέλιξη η συναρμολόγηση του μηχανήματος που έφερε η ΑΒΑΞ από τη Γερμανία. Τελικός στόχος είναι στις αρχές του 2023 να ξεκινήσει το ταξίδι του ΤΒΜ αρχικά προς τα ανατολικά προάστια και στη συνέχεια στο κέντρο της Αθήνας.

Την ίδια πορεία θα ακολουθήσει και ο δεύτερος μετροπόντικας ο οποίος αναμένεται να ξεκινήσει επίσης από τη Γερμανία για την Αθήνα το αμέσως επόμενο διάστημα. Το δεύτερο μηχάνημα θα μεταφερθεί από το λιμάνι του Πειραιά τμηματικά με φορτηγά στο εργοτάξιο Βεϊκου όπου αντίστοιχα θα συναρμολογηθεί και θα ξεκινήσει την διάνοιξη της σήραγγας.

ADVERTISING

Τα δύο μηχανήματα θα δώσουν ραντεβού στο εργοτάξιο Ευαγγελισμός από όπου θα αποσυναρμολογηθούν, θα εξέλθουν για να επαναχρησιμοποιηθούν και πάλι σε κάποιο άλλο έργο.

Οι μετροπόντικες

Μπορεί η Αθήνα να έχει πολλά χρόνια να δει νέους μετροπόντικες καθώς στις τελευταίες επεκτάσεις χρησιμοποιήθηκαν μεταχειρισμένα ΤΒΜ, όμως εφόσον έκανε το βήμα, υπόσχεται υπερσύγχρονα μηχανήματα.

Τα ΤΒΜ κατασκευάστηκαν και συναρμολογήθηκαν στο εργοστάσιο της Herrenknecht AG στη Γερμανία. Έχουν μήκος 100 μέτρα και διάμετρο που ξεπερνά τα 9 μέτρα. Το βάρος τους είναι 1.500 τόνοι ανά μηχάνημα και διαθέτουν ότι πιο σύγχρονο έχει να παρουσιάσει η σχετική τεχνολογία.

Το σημαντικότερο για την Αθήνα είναι πως τα δύο μηχανήματα έχουν ειδικά διαμορφωμένες μηχανές με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίσουν για πρώτη φορά μηδενική όχληση κατά τη διάρκεια της διάνοιξη της σήραγγας της νέας γραμμής 4.

Το ταξίδι των ΤΒΜ

Ο πρώτος μετροπόντικας θα ξεκινά να διανοίγει τη σήραγγα από τα ανατολικά. Οι τρεις πρώτοι σταθμοί που θα συναντήσει είναι οι: ΓΟΥΔΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ, ΙΛΙΣΙΑ. Αντίστοιχα ο δεύτερος μετροπόντικας θα συναντήσει τους σταθμούς: ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΕΛΙΚΩΝΟΣ.

Αξίζει να αναφέρουμε πως το δίκτυο μετρό της Αθήνας θα ξαναδεί διάνοιξη σταθμών ύστερα από πολλά χρόνια. Συγκεκριμένα η τελευταία διάνοιξη είχε πραγματοποιηθεί στις 29 Νοεμβρίου 2017, όταν ο μετροπόντικας είχε φτάσει στο σταθμό ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στην επέκταση της γραμμής 3 προς Πειραιά.

Μετά από 5,5 χρόνια η πόλη θα ζήσει και πάλι την συναρπαστική εμπειρία του breakthrough, αυτή τη φορά για τη νέα πορτοκαλί γραμμή 4 της Αθήνας. Ο ένας μετροπόντικας θα συνεχίσει από Ιλίσια τη διάνοιξη και θα βρει τους σταθμούς ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ. Ο δεύτερος μετά την Ελικώνος θα βρει τους σταθμούς ΚΥΨΕΛΗ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ, ΑΚΑΔΗΜΙΑ, ΚΟΛΩΝΑΚΙ για να καταλήξει και εκείνος στον σταθμό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ.

Πώς το μετρό αλλάζει μία γειτονιά;

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Μετρό
SHARE:

24Media Network