Μια σημαντική πρωτοβουλία για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα, με την καινοτομία και τη συνεργασία στο επίκεντρο

Μια σημαντική πρωτοβουλία για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα, με την καινοτομία και τη συνεργασία στο επίκεντρο

Η Coca-Cola στην Ελλάδα συστήνει ένα νέο τρόπο μείωσης του πλαστικού.

2022: Με το βλέμμα σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον

Έχοντας διανύσει μια -τουλάχιστον- πενταετία, όπου ο δημόσιος διάλογος περιλαμβάνει σε καθημερινή, σχεδόν, βάση θέματα βιωσιμότητας, το 2022 φαίνεται πως θα είναι μια πολλά υποσχόμενη χρονιά για τις συντονισμένες δράσεις, μικρότερης και μεγαλύτερης κλίμακας, που αφορούν στην κλιματική αλλαγή και στη μείωση της σπατάλης ενέργειας και πρώτων υλών. Παρά τις προκλήσεις σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο, οι μεγάλες εταιρείες έχουν πλέον αντιληφθεί πως μια ατζέντα βιώσιμης ανάπτυξης είναι πια μια απαραίτητη πρακτική και όχι πολυτέλεια.

Μείωση του πλαστικού και του food waste, υιοθέτηση των αρχών της κυκλικής οικονομίας και της ανακύκλωσης και στήριξη των τοπικών κοινωνιών είναι κάποιες μόνο από τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν εταιρείες και κοινωνία των πολιτών προς ένα καλύτερο αύριο. Ωστόσο, ένα πιο βιώσιμο μέλλον φαντάζει πιο ρεαλιστικό από ποτέ, καθώς η εφαρμογή καινοτόμων λύσεων στη βιομηχανία προϊόντων και υπηρεσιών, μπορεί να προκαλέσει καταλυτικές αλλαγές και να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση.

Το παράδειγμα της CocaCola στην Ελλάδα

Ξεκινάμε από το 2018, όταν ο James Quincey, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της The Coca-Cola Company ανακοίνωσε το παγκόσμιο όραμα της εταιρείας «Για Έναν Κόσμο χωρίς Απορρίμματα» και από τότε, η Coca-Cola στην Ελλάδα έχει κάνει σημαντικά βήματα προς την επίτευξη αυτού του στόχου, δίνοντας το παράδειγμα και σε άλλες εταιρείες του κλάδου.

Φτάνοντας στο 2022, πια, έχει γίνει μονόδρομος για τις εταιρείες να αναλάβουν δράση προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον, εφαρμόζοντας πιο έξυπνες και αποδοτικές λύσεις σε όλο το φάσμα των εργασιών τους.

Συνεχίζοντας αυτό που ξεκίνησε ως μια από τις πρώτες εταιρείες σε παγκόσμιο και εγχώριο επίπεδο, η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas), φέτος, παρουσίασε τη νέα πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου, με την οποία καταργεί την πλαστική μεμβράνη και μειώνει τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως*. Η νέα συσκευασία, που κυκλοφορεί για πρώτη φορά στη χώρα μας, είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι, ελαφριά και πρακτική και επιτρέπει τη χρήση λιγότερων υλικών συσκευασίας, συνολικά. Οι νέες αυτές συσκευασίες παράγονται στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά την επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα.

Η ισχύς εν τη ενώσει

Όταν ενώνονται οι δυνάμεις και συστήνονται συνεργατικές δράσεις, τα αποτελέσματα για την κοινωνία έχουν πολλαπλασιαστική αξία. Με αυτήν την αρχή ως βασικό όχημα και στο πλαίσιο της ανωτέρω καινοτομίας, η Coca-Cola στην Ελλάδα με την ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινούν μια κοινή πρωτοβουλία για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών γύρω από την ανακύκλωση, την επισκευή και την επαναχρησιμοποίηση και για την ενίσχυση μίας κουλτούρας κυκλικής οικονομίας στη χώρα μας.

Οι δύο πλευρές, στηρίζουν από κοινού την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού οδηγού στην εφαρμογή Novoville, η οποία γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στους πολίτες και τους Δήμους που ζουν. Σκοπός του οδηγού, που θα περιλαμβάνει σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης σε όλη την Ελλάδα, καθώς και κέντρα Ανακύκλωσης στα καταστήματα ΑΒ, είναι να ενθαρρύνει και να διευκολύνει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής. Σύντομα θα μπορείτε να βρίσκετε τον οδηγό στην εφαρμογή Novoville.

H Coca-Cola στην Ελλάδα, τόσο αυτόνομα όσο και μέσω συνεργιών, έχει αποδείξει ότι, με οδηγό το όραμα «Για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», προωθεί την κυκλική οικονομία και δίνει σε κάθε μορφής συσκευασία ξεχωριστή αξία και ρόλο, είτε είναι από γυαλί, από αλουμίνιο, από πλαστικό PET, είτε αφορά επαναγεμιζόμενες συσκευασίες ή ακόμα και λύσεις χωρίς καθόλου συσκευασία. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει τη συνολική μείωση των υλικών συσκευασίας που κυκλοφορεί η εταιρεία στην αγορά, αυξάνοντας τη χρήση ανακυκλωμένων συσκευασιών και μειώνοντας παράλληλα τις συσκευασίες από πρωτογενή υλικά. Παράλληλα, η εταιρεία εστιάζει και στο σχεδιασμό πιο βιώσιμων συσκευασιών που μπορούν να αποκτήσουν μία νέα ζωή. Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.

*Αφορά στο σύνολο των προϊόντων αναψυκτικού που παράγονται από την Coca-Cola 3E Ελλάδος ΑΒΕΕ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα